Autoarea P.O.V
Au trecut 2 saptamani, în care Chaewon s-a vindecat. Chiar dacă nu mai avea dureri, Taeyong tot insista sa o ajute cu orice, ca un iubit grijuliu ce era. Jackson nu a i-a lăsat în pace deloc. Trimitea oameni de-ai săi pentru a-i urmări. Totusi toti au ajuns morti la finalul zilei.
Taeyong: Iti place filmul, iubire, o întreabă pe Chaewon,ea fiind în brațele sale, pe canapea?
Chaewon: Da, dar mi-e cam somn, zice si cască. Ma duc in camera mea.
Taeyong: Bine. Ai nevoie de ajutor?
Chaewon: Nu, nu e nevoie, spune, il sărută si merge in camera sa.
Chaewon P.O.V
Cum am ajuns in camera mea, mi-am facut un dus, m-am schimbat in pijamale caci era ora 22:30, si m-am pus in pat.
Mi-am luat telefonul de pe noptieră si am stat pe el. Dintr-odata, am simțit un prosop la gura mea. M-am zbătut cat am putut ca sa ies din bratele bărbatului, dar in zadar. Am adormit din cauza somniferului de pe prosop.
Jisung P.O.V
Jisung: Hyung, unde e Noona, il intreb pe Taeyong care se uita la un film cu ceilalti?
Taeyong: E in camera ei, doarme.
Jisung: Ok, mersi.
Urc scările și ajung in fata camerei lui Chaewon. Intru incet, încercând să nu o trezesc. Trag o privire inauntru si vad ca Chaewon nu era în pat. M-am speriat, asa ca am cautat-o peste tot. Nu era nici in baie, nici in dressing si nici pe balcon. M-am panicat. Privirea mi-a căzut pe un bilețel care era pe pat. L-am luat si l-am citit. Am rămas șocat. Am iesit din cameră și am fugit în sufragerie.
Jisung: Băieți, Chaewon a dispărut, spun speriind-ui pe toti!
Taeyong: CE?!
Taeyong, panicat, s-a dus in camera Noonei sa o caute.
Taeyong: Iubire, o striga disperat?!
Taeyong: Iubire, unde esti?!
Taeyong si ceilalti au cautat-o, dar degeaba. Era de negăsit.
Taeyong: Nu e, spune speriat.
Jaehyun: Calmeaza-te, Tae. O sa o găsim.
Jisung: Hyung. Am găsit biletul asta.
Tae imi ia biletul din mâna si il citeste cu voce tare:
O imprumut putin pe Chaewon. Sper ca nu te superi, Tae;)
|Jackson |Taeyong: Dobitocul, spune si pocnește peretele cu pumn, făcând o gaură!
Yuqi: Sper că e bine, spune in pragul de a plange, dar Jaemin o ia in brate.
Jaemin: Calmeaza-te, bae, Chae sigur e bine.
Taeyong: La calculatoare. Acum!
Il urmăm pe Tae. Wendy, Rose, Taeil, Jungwoo, Haechan, Renjun, Kun si Jeno s-au pus la computere. S-au străduit să o localizeze pe Chaewon, dar in zadar. Era de negăsit.
Haechan: Nu e, Hyung.
Wendy: Unde esti, Chae, spune îngrijorată?
In acele momente, telefonul lui Taeyong incepe sa sune.