*Imi pare super rău ca am fost inactivă! Am fost extrem de ocupată cu scoala si nici nu prea am avut inspiratie! Inca o data, imi pare rau!🥺😖❤*
3 luni mai tarziu
Taeyong P.O.V
Ma simt norocos. Am o viata frumoasa. Fix cum mi-am dorit. Am prieteni care imi sunt alaturi, sunt bogat si am o iubita pe cinste, fără de care nu stiu ce m-as face. Numai daca nu aveam boala asta, totul era perfect. Ma uit la ceas si vad ca e ora 15:30. Trebuie să merg sa ii iau cadou lui Chaewon. Am iesit din camera mea si m-am dus in bucătărie.
Seulgi: Hei, Taeyong, spune cum ma vede intrând.
Taeyong: Buna, Seulgi. Mi-ai vazut cheile de la masina?
Seulgi: Um, de la care masina?
Taeyong: Cea nouă.
Seulgi: Ultima dată era pe masa din sufragerie.
Taeyong: Mersi mult. Apropo, ma duc sa ii iau cadou lui Chae, spun mai încet, cât sa nu ma poata auzi. Mai e nevoie de ceva?
Seulgi: A da. Cand termini du-te la supermarket. Iata lista, spune si imi da o foaie destul de lunga.
Taeyong: Ok. Am plecat.
Seulgi: Pa!
Am iesit din casa si am pornit masina.
Într-un final am ajuns la mall. Am coborât din mașină și mi-am inceput căutările pentru cadoul perfect.
Chaewon P.O.V
Abia am iesit din dus si m-am schimbat.
M-am trântit in pat si am deschis televizorul. Am ales să mă uit la un documentar cu urși koala, având în vedere că stirile erau prea plictisitoare. Dintr-o data imi bazaia telefonul, semn că am primit un mesaj. Il deschid si vad ca e de la un nr. anonim.
《Convorbire prin mesaje》
??: Ce faci, princess?😏
Chaewon: Cine esti?🙄