Fără să mai stea pe gânduri, Wonho, San si Wooyoung au dus-o pe Chaewon la spital. Era într-o stare gravă.
Wooyoung: Mai repede, Wonho!
Wonho: Merg cat de repede pot, mucosule, spune apăsând pe pedala de accelerație.
În scurt timp, au ajuns la spital, unde au predat-o doctorilor. Wonho si-a scos telefonul din buzunar si l-a apelat pe Taeyong.
Taeyong P.O.V
Dormeam linistit cand mi-am auzit telefonul sunând. Cine dracu suna la ora 12 noaptea?! Il ridic si vad ca ma suna Wonho. Prima dată am zis sa nu raspund, dar daca e ceva important?
《Convorbirea telefonica》
Taeyong: Ce e, Wonho?
Wonho: Taeyong, vino imediat la spital!
Taeyong: De ce? Ce s-a intamplat?
Wonho: Chaewon-
《Sfarsitul convorbirii》
Nici macar nu l-am ascultat pana la capat ca am închis si m-am dus sa ma schimb. Am trezit toata casa.
Yuta: Ce dracu, Tae?
Seulgi: Dormeam si eu liniștită!
Wendy: Sper că ai un motiv bun pentru care ne-ai trezit, spune ridicând o spranceana.
Taeyong: Chaewon. E la spital.
Ceilalti: CE?!
Auzind acestea, toata lumea s-a pregătit si am plecat numaidecat. Cand am ajuns la spital, i-am văzut pe Wonho, Wooyoung si San așteptând îngrijorați.
Seulgi: Unde e Chaewon, spune si il apuca de guler pe Wonho?!
Jaehyun: Calmeaza-te, bae, spune si o ia in brate.
(Am uitat sa mentionez ca acum sunt un cuplu😏?)
Taeyong: Ce s-a intamplat?
San si-a luat inima în dinți și a povestit toate cele întâmplate.
Taeyong: Cand o sa pun eu mana pe dobitocul de Jackson, ma jur ca il torturez pana moare, spune cu un glas rece si intunecat.
Yuqi si celelalte fete inafara de Seulgi si Jisoo au inceput sa planga.
Yuqi: Măgarul, tipa printre suspine!
Jaemin: Iubire, calmeaza-te te rog. Suntem intr-un spital, zice si o ia in brațe.
O asistenta a ieșit din camera de urgență, atragand atentia celorlalti.
Taeyong: Ma scuzati, este pacienta bine, intreaba ingrijorat?
Asistenta: A pierdut foarte mult sange. Avem nevoie de un donator.
Toti:Va putem ajuta noi!
Asistenta: Cine are grupul sanguin 0?
Taeyong, Jaemin, Seulgi si aproape toti prietenii lor au ridicat mana.
Taeyong: Am sa ma duc eu.
Seulgi: Si eu. E nevoie de mult sange. Poate cazi pe-acilea.
Asistenta: Bine atunci. După mine.
Femeia i-a dus in camera de luat sange si si-a facut datoria, după care a fugit în camera de urgență.
Seulgi: Sper că e bine.
Taeyong: Si eu, spune oftand.
Cei 2 s-au intors la prietenii lor, cu care au asteptat 4 ore. Cand doctorul a iesit din sala de urgenta, impreuna cu asistentele, Taeyong a fost primul care s-a ridicat de pe scaun si s-a dus sa vorbeasca cu el, fiind urmat de ceilalti.
Taeyong: Doctore, cum e Chaewon, intreaba disperat dupa raspunsuri?
Doctorul: Operatia a decurs bine, fara complicatii. Acum asteptam ca pacienta sa se trezeasca.
Yeri: Ce bine, spune respirand usurata si se lasa in bratele lui Chenle.
Jaehyun: Multumim, doctore.
San: O putem vedea?
Doctore: Desigur. E in camera B-13.
Toti: Multumim, spun si se apleaca respectuos.
Cu aceste cuvinte, ei au pornit spre camera lui Chaewon.