După 9 luni
Autoarea P.O.V
În acea noapte, Chaewon a rămas însărcinată. Era foarte fericită, la fel și Taeyong. Celorlalți nu le-a venit să creadă când au auzit veștile. Tae era așa bucuros că va deveni un tată, încât a scos-o pe Chae în oraș intr-o seară. Au mers pe plajă să ia cina la o masă frumos aranjată. Acolo Taeyong a cerut-o în căsătorie, iar Chaewon bineinteles ca a spus da! Pe atunci avea 3 luni de când a ajuns gravidă.
Chaewon: Am ajuns, spune intrând pe ușa casei, fiind întâmpinată de prietenii ei.
Jisung: Noona~~
Taeyong: Uitați pe cine am adus, zice arătându-le celorlalți bebelușul.
Soyeon: awwwww🥰
Seulgi: E așa drăguț~~
Jaemin: Ce nume ia-ți pus?
Taeyong: Taehyun
Wendy: E adorabil.
Chaewon: Hai sa-l ducem in camera lui.
Taeyong a dat din cap si a făcut ce a spus soția sa.
Taeyong: Așa, băiatului lui tati, spune și pune bebelușul in pătuț.
Chaewon: Seamănă mult cu tine, iubire.
Taeyong: Mulțumesc.
Chaewon s-a uitat confuză la Taeyong.
Taeyong: Mi-ai colorat viața. Nici acum nu-mi vine să cred că eram dușmani de moarte, iar acum suntem căsătoriți, spune și chicotește. Mi-ai adus pe lume cel mai adorabil băiețel pe care l-am văzut în viața mea, ai spus ,,da'' cand te-am cerut de nevastă și ai împărțit cu mine cele mai frumoase amintiri.
Chaewon: Iubire, eu ar trebui sa-ti multumesc. Mi-ai fost alături mereu, m-ai ajutat indiferent de situație, ai avut grijă de mine. Mi-ai arătat ce înseamnă iubirea adevărată.
Taeyong: Te iubesc, spune zâmbind larg.
Chaewon: Și eu.
Cu aceste cuvinte, cei 2 s-au sărutat dulce și apăsat. Prin acest sărut, Chaewon și Taeyong si-au exprimat sentimentele unul față de celălalt. Totul era frumos, până când pupicul lor a fost întrerupt de Jisung.
Jisung: Cina e gata, spune dar se oprește cand ii vede pe Tae si Chae. Scuze ca v-am intrerupt momentul.
Taeyong: E ok, Sung. Hai la masă.
Taeyong a luat-o de mână pe Haneul și au mers la cină, nu inainte de a închide ușa camerei micutului Taehyun.
The end