Capitolul 27

265 6 5
                                    

Mark se uita la Soyeon care dansa nebunește pe ritmul muzicii. De ceva timp a descoperit că se îndrăgostise de ea. O privea de la canapele VIP ,care erau destul de aproape de ring, alături de Dream.

Chenle: Mark, du-te la ea, frate!

Mark: Nu stiu, spune ducandu-si privirea in pamant.

Jaemin: Amice, nu crezi ca astea 5 luni nu îți sunt suficient? Nu te-ai saturat sa o vezi ca alti bărbați o ating,danseaza sau vorbesc cu ea?

Mark: Ai dreptate! Ma duc la ea!

Jeno: Asa sa faci!

Haechan: Nu vreau sa va stric cheful, dar cineva o atinge pe Soyeon mult prea mult.

Mark: Ce?! Cine, zice nervos?!

Haechan: Tipul de-acolo, spune aratand locul unde se afla bărbatul.

Mark: Să vezi ce-i pălesc eu una, zice si se duce direct la el!

Ajunge la el, dar tipul era cu spatele. Ii atrage atentia, atingand-ui umarul.

Tipul: Ce e amice, nu vezi ca dansez?

Mark nu mai sta pe gânduri și îi da un pumn în față, tipul ajungand pe podea.

Soyeon: Mark!

Mark: Să nu te mai prind ca imi atingi iubita, striga nervos!

La aceste cuvinte, Soyeon a rosit. Cand a terminat cu tipul, Mark s-a dus in fața lui Soyeon si a apucat-o de talie.

Mark: Nu crezi ca ai fost cam obraznica? L-ai înnebunit pe daddy, spune ranjind.

Soyeon: Asa e?

Mark: Da, babygirl. Nu vrei sa dansezi cu mine?

Soyeon: Desigur, daddy, spune ranjind.

Mark a luat-o cu ambele mâini de talie, iar Soyeon si-a pus mainile la gâtul lui. Cei doi se miscau in sincron pe ritmul muzicii.

Jaemin: Asta-i Mark pe care îl stiu!

Haechan: Da. Hai si noi la iubitele noastre.

Jaemin: Da, hai, spune indreptandu-se spre ringul de dans impreuna cu Haechan.

Între timp, Chaewon și Taeyong dansau nebunește, primind priviri mirate.

Taeyong: Nu știam că poți să dansezi asa, spune ranjind.

Chaewon: Nici eu.

Taeyong si-a pus mainile pe talie ei si a tras-o mai aproape de corpul sau, astfel că nu mai există spațiu intre ei. Cum se misca pe ritmul muzicii care rasuna din boxele uriase, Chaewon ii trezea simturile masculine ale iubitului sau.

Taeyong: Ar trebui sa ne continuam seara in camerele de sus, nu crezi?

Chaewon: Conduma, baby, zice ranjind.

Taeyong o ia de mână și merge spre scarile care duceau la camerele VIP. Le-au urcat, apoi au intrat intr-o incapere libera.

Taeyong a incuiat usa, iar Chaewon a început să îl sărute. La început a fost un sarut pasional, dar s-a transformat în unul fierbinte, plin de ardoare. Taeyong i-a făcut semn, fără să întrerupă sarutul sa sară, iar Chaewon l-a ascultat, astfel ajungând în brațele lui. El a trantit-o in pat si s-a pus peste ea.

Mark nu îi mai dădea drumul lui Soyeon. Era șansa lui. Putea să o sărute. Putea să îi spună ce simte.

Mark: Soyeon, spune cu o voce joasă.

Soyeon: Da, Mark?

Mark: Te iubesc, zice si isi lipește buzele de ale ei si incepe sa o sărute.

La început, fata nu a răspuns sărutului, dar s-a lăsat dusă de valul sentimentelor si a acceptat. Mark a muscat-o de buza de jos, astfel facand-o sa isi deschida gura. Asa si-a introdus limba, cu ea explorandu-i gura fetei. Limbile lor duceau o luptă pentru dominare și se pare ca Mark a câștigat. Si-au dezlipit buzele datorita lipsei aerului si s-au privit in ochi. Se putea vedea clar iubirea si dorinta pe care o aveau unul pentru celălalt.

Soyeon: Și eu te iubesc.

Mark: Pe bune, spune nevenindu-i ză creada?

Soyeon: Da.

Mark: Nici nu îți dai seama ce fericit sunt! Am așteptat ca aceste frumoase cuvinte sa iasa din gura ta de 5 luni! Te iubesc, spune zâmbind ca un copil mic ce a primit o acadea uriasa!

Soyeon: Și eu, Markie, zice si il sărută!

Jaemin si Yuqi au obosit de la atata dansat, asa ca au ales să ia o mica pauza pe canapele.

Jaemin: Asta chiar a fost ceva, spune punandu-se pe canapea.

Yuqi a chicotit si s-a cuibărit la pieptul lui.

Yuqi: Nu crezi ca ar trebui să ducem relatia asta la un alt nivel?

Cuvintele scoase din gura ei, l-au socat pe Jaemin. Nu se aștepta la asa ceva.

Yuqi: Totusi, suntem impreuna de 8 luni. Ce zici?

Jaemin: Înainte să îți spun; esti sigura? Asta vrei?

Yuqi: Da. Asta vreau.

Jaemin: Daca asta iti doresti, eu iti voi îndeplini dorinta, baby, zice ranjind.

Jaemin s-a apropiat de buzele ei si a sarutat-o. S-au dezlipit unul de altul, după câteva momente, datorită lipsei aerului.

Jaemin: Nu e un loc prea bun. Nu crezi, spune ranjind?

Yuqi: Hai sus atunci, zice si se ridica si il ia de mana.

Cei 2 urca scările și se duc în camerele VIP.

La ora 23:58, toata lumea era pe ringul de dans și așteptau să se facă 00:00.

Chaewon: Sper că anul 2020 sa fie unul bun, spune, ea fiind în brațele lui Taeyong.

Taeyong: Indiferent de cat de bun va fi anul care bate la usa, eu voi fi alaturi de tine, zice si o sărută.

Dj: Gata, toata lumea?! E timpul pentru numărătoarea inversă!! 10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...0!!!!!!

La 0, s-au deschis toate sticlele de sampanie si se auzeau urale. Era o atmonsfera minunata.

Nct+Ateez+Monsta X+Bgr: LA MULTI ANI 2020!!!!

Pe la ora 6, s-au întors cu toții acasa.

Chaewon: Vai, a fost super, spune panundu-se la pieptul lui Taeyong, care stătea pe canapea.

Taeyong: Poti sa o mai spui o data.

Jaemin: A fost un an bun....

Yuqi: Dap.

Yeri: Asa e. Jaemin si Yuqi au devenit un cuplu, la fel si Rose cu Haechan, Yeri si Chenle, Jennie si Lucas si intr-un final...Chaewon si Taeyong!!

Jisung: Nu uita ca am devenit prieteni!!

Mark: Eu si Soyeon avem ceva sa va spunem, zice ridicandu-se de pe canapea, fiind urmat de Soyeon.

Cei 2 se iau de mână, socandu-i pe toți.

Soyeon: Suntem impreuna.

Ceilalți: CE?!?!?!?!













Psycho-A Lee Taeyong StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum