Adsız Bölüm 7

86 7 0
                                    

Leyla,hızlandıkça topuklu ayakkabısı daha da hızlı bir melodiye dönüşür.Rüzgar saçlarını savururken,arkasına dönüp baktığında,ona günlerdir yardım eden yabancıyı bir yanılsama,bir hayal gibi görür.Erdem'in önüne gövdesini siper etmiş duruyordur.Hızla uzaklaşır.Müzik sesleri bir uğultu gibi gelmeye başlar.Yola çıkar,yoldan geçen ilk taksiye biner.Rüzgarın serinliğinden gözleri yaşarmıştır.Elli yada altmış yaşlarında bir taksici kullanıyordur arabayı.Nereye olduğunu sormak için aynaya bakıp,Leyla'yla göz gözde geldiğinde Leyla'nın ağzından tek kelime çıkar.'Beykoz ' .Taksici birden sürmeye başlar.Leyla,başını taksinin camına dayayıp,düşüncelere dalar..Cevabını bilemediği bir sürü düşünce arasında zaman ilerler.Eve gelmiştir.Yine evine giden merdivenleri ağır ağır çıkar.Göz kapakları yorgun,uyumasını istiyordur.Bir kere de şu düşünce deryasına dalmadan uyusa,her seferinde geçmişe dönmese.

Burak,Erdem ile yüz yüzedir. Erdem'e göre bir yabancı onun yolunu kesmiştir.Kim bu Leyla'nın dönüp bakmadığı yabancı.İçinde çınlayan soru ,dudaklarından dökülüverir 

'kimsin sen?Neden yolumu kestin '

'Ben mi? Leyla'nın bir dostuyum ben ! 'Senin Leyla'ya neler yaptığını, Leyla'dan daha iyi bilen biriyim '

Erdem,baştan aşağıya Burak'ı süzer.'Öyle mi.Ondan mı Leyla sana da arkasına bakmadan gitti '

Burak,alaycı bir gülümsemeyle durur.'Şuana değil Erdem,sen,sonuna bak ' der.Oradan uzaklaşır.Erdem'in kafası karışır.Kim bu adam?Leyla'nın arkasından, onun yolunu kesip laf söyleyebilecek cesareti bulan bu adam kim? Sorular asılı kalır sadece 

Leyla odasında kendiyle baş başadır.Bilgisayarda yine o yazılar başlar.'Yine mi der Leyla ' Burak yazmaya başlar.'Bugün oradaydım Leyla' Leyla'nın gözleri büyür.Erdem'in yolunu kesen demek ki bu meçhuldu. Çok yakındık demek .'Erdem'in sana neler yaptığını biliyorum '

Leyla artık duramaz. Sen,zaten her şeyi biliyorsun. Her şeyi. Ben,nedense seni bilmiyorum.Kimsin sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun.Kimsin?

'Karşına çıkacağım Leyla,şuan karma karışıksın, hayatın dingine kavuşsun ,karşına çıkacağım'

Leyla,bilgisayarı kapatır ağlar

HACKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin