-Τεσσερις μέρες μετά-
Ντριινγκκκκ
Όχι παλιιι... Σας το υπόσχομαι ότι θα το σπάσω εγώ αυτό το ξυπνητήρι αλλιώς να μην με λένε Ιωάννα εμένα!
Και το Ελένη ωραίο όνομα είναι χμμμ...
Το Ελευθερία είναι ωραίο και διαφορετικό.
Αχχχ τι κάθομαι και σκέφτομαι πρωινιάτικα και εγώ.
Μετά από αυτές τις σκέψεις σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο έπλυνα το πρόσωπο μου και χτενίστηκα, έπιασα τα μαλλιά μου σε έναν ψηλό ατιμέλειτο κότσο. Έβαλα κάτι απλές μαύρες φαρδιές φόρμες γιατί έχουμε γυμναστική σήμερα και εγώ έχω και περίοδο...
Καταλαβαίνετε οποτε, νεύρα, λιγούρες και πόνος.... Υποφέρω η κακομοίρα. Πήγα στην κουζίνα και έφαγα δύο φέτες με Μερέντα.
Ναι Μερέντα...
Έχω περίοδο οπότε δεν μπορώ να της αντισταθώ με τίποτα. Γενικά προσέχω την διατροφή μου γιατί είμαι και αθλήτρια πάνω από όλα τρομάρα μου και ο προπονητής μου είναι μανιακός με την διατροφή οπότε δεν έχω επιλογή αλλά τώρα ούτε καν που με νοιάζει.
Εγώ υποφέρω όχι αυτός...
Αφού τελείωσα το πρωινό μου έπλυνα τα δόντια μου, πήρα την τσάντα μου και κατευθύνθηκα προς την στάση για να πάρω το λεωφορείο όπως κάθε μέρα δυστυχώς επειδή το σχολείο είναι μακρυά από το σπίτι μου.
Έφτασα στην στάση νωρίς σήμερα μετά από πολύ καιρό. Οπότε έκατσα στο παγκάκι που έχει και άνοιξα το κινητό μου, έβγαλα τα ακουστικά και άρχισα να ακούω μουσική. Άκουγα το Someone you loved του Lewis Capaldi (😍♥️😍) ώσπου ήρθαν τα κορίτσια.
Κων: Καλημεραααα βρε.
Κατ: Πώς και από τόσο νωρίς;Ρώτησε γελώντας όσο μου έδινε την ζεστή σοκολάτα που της ζήτησα να μου φέρει. Μην με κρίνεται είπαμε έχω περίοδο οποτε... Σους...
Ιωα: Καλημέρα... Ευχαριστώ Κατερίνα για την σοκολάτα τι θα έκανα χωρίς εσένα;
Κατ: Λογικά δεν θα είχες σοκολάτα τώρα υποθέτω.Είπε και αρχίσαμε να γελάμε χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο απλά μας φάνηκε αστείο γιατί είμαστε αρκετά χαζοχαρουμενα.
Ιωα: Σωστό υποθέτω.
-Στον δρόμο για το σπίτι μετά το σχολείο-
Κων: Αχχχ τι ωραία Παρασκευή σήμερα αύριο Σάββατο! Θα βγούμε σήμερα εεεε;
Κατ: Εννοείται πως ναι!
Ιωα: Ναι καλέ, και το ρωτάς;
Κων: Ωραία... Να μας πεις Ιωάννα και τίποτα νέα... Με τον Κώστα.
YOU ARE READING
Maybe I Regretted It #ABA2019 #GRcontest
General Fiction??: Μου είπες ότι η απόσταση δεν είναι θέμα... Σε περίμενα πολύ καιρό για να σε αφήσω τώρα... Ιωα: Δεν μπορώ να σε κοροϊδεύω συγγνώμη για ότι έγινε... Όχι λοιπόν δεν είναι η κλασική ιστορία που το κορίτσι αλλάζει το αγόρι... Είναι το κάτι διαφορετι...