Κεφάλαιο 15ο

51 8 20
                                    

Κατεβαίνω από το λεωφορείο. Θα του κάνω έκπληξη σήμερα. Πηγαίνω προς το σπίτι του. Έχω ένα πολύ κακό προαίσθημα που προσπαθώ να το διώξω αλλά δεν τα καταφέρνω.

Στεινομαι μπροστά από την πόρτα του με ένα αρκουδάκι αγκαλιά και χτυπάω την πόρτα. Από μέσα ακούγονται φωνές.

Κωσ: Οι πίτσες θα είναι μαλλον πάω να ανοιξω.

Ακούω βήματα και μετά η πόρτα ανοίγει.

Ιωα: Έκπληξη!

Φωνάζω με όλη την δύναμη μου και τον φιλαω παθιασμένα. Αυτός αργεί αλλά τελικα ενδυδει.

Ξαφνικά από μέσα ακούω μια φωνή σαν νιαούρισμα.

??: Βρε Κώστα μου τι κάνεις τόση ώρα; Έλα να συνεχίσουμε τα δικά μας... Ξέρω ότι σου αρέσουν και δεν μπορείς να αντισταθείς.

Με το άκουσμα αυτων τον κοιτάω στα μάτια ενώ αυτός χαμηλώνει το βλέμμα του. Δεν λέει τίποτα. Σιγά σιγά νιώθω τα μάτια μου να τσούζουν... Το νιώθω... Τα δάκρυα δεν θα αργήσουν να έρθουν. Πάω να φύγω αλλά με κρατάει από το μπράτσο.

Κωσ: Δεν είναι αυτό που νομίζεις

Είπε χωρίς να με κοιτάει στα μάτια ακόμα.

Με το άκουσμα αυτής της φράσης δεν αντεξα... Του έδωσα ένα δυνατό χαστούκι και έφυγα γρήγορα πριν με δει να κλαίω.

Άκου εκεί δεν είναι αυτό που νομίζεις... Πιο κλισέ ατάκα δεν βρήκε; Νιώθω σαν να παίζω σε μια από αυτές τις ρομαντικές ταινιουλες που πάντα η πρωταγωνίστρια τον συγχωρεί... Αλλά εγώ δεν πρόκειται στο κάτω κάτω με πλήγωσε πολύ... Και είναι ακριβώς αυτό που νομίζω... Για αυτό δεν μπορούσε να με κοιτάξει στα μάτια εξάλλου. Αρε Κώστα γιατί;

Γιατί;

.....

Ξύπνησα απότομα. Λουσμενη στον κρύο ιδρώτα.

Μαμά: Κοριτσάκι μου τι επαθες; Είσαι καλά;
Ιωα: Ναι βρε μαμά ένας εφιάλτης ήταν μόνο.
Μαμά: Οκευ άμα είναι πάω να ξανακοιμηθω προσπάθησε να κάνεις το ίδιο είναι νωρίς ακόμα.

Μου είπε και μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο. Με καληνυχτησε και έφυγε από το δωμάτιο.

Δεν αντέχω άλλο... Τις τελευταίες δυο εβδομάδες σχεδόν κάθε μέρα βλέπω όνειρα σαν αυτό. Ο Κώστας δεν μου έχει δώσει ούτε μια αφορμή αλλά δεν ξέρω απλά δεν μπορεί να βγει από το μυαλό μου αυτό το σενάριο.

Ξάπλωσα και προσπάθησα να ξανακοιμηθω αλλά τίποτα οπότε αφού δεν θα κοιμηθώ που δεν θα κοιμηθώ μπήκα να κάνω ένα μπάνιο για να χαλαρώσω.

Maybe I Regretted It #ABA2019 #GRcontest Where stories live. Discover now