*--------------*
Η Ιωάννα είναι ένα 17χρονο κορίτσι έχει σκούρα καστανά μαλλιά και πράσινα μεγάλα μάτια. Φέτος είναι μια αρκετά δύσκολη και κουραστική χρόνια καθώς πάει δευτέρα λυκείου, ζει στον Βόλο και έχει δύο κολλητές, την Κωνσταντίνα (ψηλή, μελαχρινή με καστανά μάτια) και την Κατερίνα (κοντουλα, καστανοξανθη με μελί μάτια). Η παρέα τους δεν είναι από τις πιο κοινωνικές παρέες του σχολείου τους αλλά ούτε και τα κλασικά σπασικλάκια που δέχονται bullying. Είναι μια απλή διακριτική παρέα που απλά δεν τραβάει πολύ προσοχή και ούτε το αποζητά συνήθως.
Οι τρεις τους είναι κολλητές τα τελευταία 3 χρόνια αλλα έχουν αποκτήσει σχεδόν αδελφικό δεσμό θα μπορούσε κάποιος να πει.
*---------------*
~Ιωαννας pov~
Ξύπνησα απότομα από τον ήχο του ξυπνητηριού που χτυπούσε ασταμάτητα δίπλα στο αυτί μου, από το κομοδίνο που έχω τοποθετημένο να ακουμπάει δίπλα στο κρεβάτι.
Αφού πρώτα το χτύπησα όσο πιο δυνατά μπορούσα με την ανάλογη δύναμη που είχα αποκτήσει από τα λίγα δευτερόλεπτα που ήμουν ξύπνια, ενώ ευχομουν από μέσα μου να σπάσει, όπως κάθε πρωί, αποφάσισα να ετοιμαστώ για να πάω στο σχολείο.
Διάλεξα να βάλω ένα κοντό στρατιωτικό τοπακι με ένα ψηλομεσο τζιν και τα μαύρα μου vans.
Αφού έφαγα το πρωινό που μου είχε φτιάξει η μαμά μου και έπλυνα τα δόντια μου αποχαιρέτησα την μαμά μου και έφυγα βιαστικά προς στη στάση γιατί είχα αργήσει και θα έχανα το λεωφορείο...
Όχι ότι θα ήταν η πρώτη φορά αλλά σήμερα η μαμά μου δεν μπορεί να με πάει αυτή με το αυτοκίνητο και αν πάρω το επόμενο θα χάσω την πρώτη ώρα...
Έφτασα ευτυχώς έγκαιρα στην στάση και εκεί συνάντησα την Κωνσταντίνα και την Κατερίνα.
Κων: Καλημέρα Νανά (έτσι με φωνάζουν τα κορίτσια) τα έμαθες;
Με ρώτησε ενθουσιασμένη η μια από τις δύο κολλητές μου και αφού πήρα μια βαθιά ανάσα γιατί είχα λαχανιάσει από το τρέξιμο μέχρι την στάση της απάντησα.
Ιωα: Όχι! Τι να μάθω;
Κων: Έχουμε κατάληψη σήμερα!
Κατ: Όντως; Είμαι τόσο ενθουσιασμένη! Βαριόμουν απίστευτα πολύ να κάνω μάθημα σήμερα.
Ιωα: Λες και τις άλλες μέρες σκοτώνεσαι στην όρεξη και το κάνεις και θέμα τώρα.
CZYTASZ
Maybe I Regretted It #ABA2019 #GRcontest
General Fiction??: Μου είπες ότι η απόσταση δεν είναι θέμα... Σε περίμενα πολύ καιρό για να σε αφήσω τώρα... Ιωα: Δεν μπορώ να σε κοροϊδεύω συγγνώμη για ότι έγινε... Όχι λοιπόν δεν είναι η κλασική ιστορία που το κορίτσι αλλάζει το αγόρι... Είναι το κάτι διαφορετι...