~Κωστας pov~
Ξύπνησα το πρωί και προσπάθησα να σηκωθώ αλλά ένιωθα κάτι βαρύ στο στήθος μου. Η Ιωάννα ήταν ξαπλωμένη πάνω μου. Αχχχ τι γλυκιά που είναι όταν κοιμάται... Σκέφτηκα και δάγκωσα το κάτω μου χείλος χωρίς να το πολύ καταλάβω. Πήρα το κινητό μου από το κομοδίνο χωρίς να την ξυπνήσω και αφού την έβγαλα μια φωτογραφία για να την έχω μουαχαχαχα άνοιξα για να δω τις ειδοποιήσεις μου. Οχχχχ 7 αναπάντητες από τον Νικ και 23 από τους γονείς μου. Γρήγορα αποφάσισα να πάρω τους γονείς μου για να δω τι συνέβη.
Κωσ: Έλα ρε μάνα τι έγινε; Τι έπαθες; Όλα καλά;
Κ.Ελ (μαμά του Κώστα): Καλημέρα και σε εσένα Κώστα αγόρι μου. Μην αγχώνεσαι όλα καλά απλά... Να ήρθαμε σπίτι και εσύ έλειπες. Πήραμε τηλέφωνο και τον Νικ αλλά ούτε αυτός δεν ήξερε που ήσουν και ανησύχησα. Μάνα είμαι και ανησυχώ...
Κωσ: Έλα ρε μάνα με κατατρομαξες... Απλά κοιμήθηκα σε έναν φίλο μου στο Βόλο. Άμα είναι τώρα ξεκινάω σε 3μιση ώρες θα είμαι εκεί. Φιλάκια...
Κ.Ελ: Δεν χρειάζεται βρε να βιάζεσαι και να τρέχεις στον δρόμο κάνε όση ώρα θες περιμένουμε εμείς
Κωσ: Όχι βρε μαμά έρχομαιΚαι με αυτά τα λόγια έκλεισα το τηλέφωνο.
Σηκώθηκα πολύ προσεκτικά από το κρεβάτι χωρίς να ξυπνήσω την Ιωάννα ντύθηκα ετοιμάστηκα και είμαι έτοιμος να φύγω. Μα.... Δεν μπορώ απλά να την αφήσω έτσι... Γενικά δεν θέλω να την αφήσω... Ωραία λοιπόν θα πάω και θα της πάρω πρωινό και μετά θα φύγω...
-20 λεπτά αργότερα-
Πήγα και πήρα κρουασανακια Μερέντα τηγάνισμα αβγά και μπέικον της έβαλα χυμό έκανα πανκεικς και τέλος για να είναι τέλειο αγόρασα ένα μπουκέτο με άσπρα γαρίφαλα... Τα αγαπημένα της από ότι μου έχει πει. Θα της γράψω και ένα σημείωμα... Ναι αυτό θα κάνω... Πιστεύω ότι θα με καταλάβει... Λοιπόν...
Μωράκι μου εγώ δυστυχώς έπρεπε να φύγω γιατί ήρθαν οι γονείς μου και με έψαχναν. Σου έφτιαξα πρωινό... Εύχομαι να σου αρέσει... Και τελος τα πιο όμορφα λουλούδια για την πιο όμορφη κοπέλα... Σε αγαπώ
Λέτε να είναι υπερβολικό; Πολύ μελό; Το σε αγαπώ είναι υπερβολή... Αλλά δεν ξέρω το χέρι μου το έγραψε από μόνο του βρε παιδί μου... Λέτε να είναι καμιά ασθένεια;; Να το ψάξω μισό...
Μπήκα στο Google και πληκτρολογησα
Τι ασθένεια είναι όταν το χέρι σου γράφει λέξεις από μόνο του;Ιιιιιιιιι με χάνετε... Λέγετε χεροπλανια και λέει ότι είναι θανατηφόρα ασθένεια... Χάρηκα που σας γνώρισα... Και ιδιαίτερα χάρηκα που γνώρισα την Ιωάννα αχχχχ.
YOU ARE READING
Maybe I Regretted It #ABA2019 #GRcontest
General Fiction??: Μου είπες ότι η απόσταση δεν είναι θέμα... Σε περίμενα πολύ καιρό για να σε αφήσω τώρα... Ιωα: Δεν μπορώ να σε κοροϊδεύω συγγνώμη για ότι έγινε... Όχι λοιπόν δεν είναι η κλασική ιστορία που το κορίτσι αλλάζει το αγόρι... Είναι το κάτι διαφορετι...