Κεφάλαιο 8ο

47 12 6
                                    

Η επιστροφή είναι πολύ γρήγορη κυρίως μιλάμε με τα κορίτσια για τον Κώστα αν και αναφερόμαστε συνέχεια και στους πρώην τους για μέτρο σύγκρισης αφού εγώ δεν έχω πρώην. Τα κορίτσια από αυτά που τους είπα τον συμπάθησαν πάρα πολύ ιδιαίτερα όταν τους είπα πόσο σέξι είναι αμέσως τον έβγαλαν ότι είναι ο ιδανικός για εμένα και ότι δεν είναι μεγάλη η απόσταση. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ το ίδιο πιστεύω και για την απόσταση... Δηλαδή εντάξει δεν είναι και τόσο μακρυααααα... Στο κάτω κάτω γιατί το έχει το αμάξι αν δεν το έχει για να  με επισκέπτεται;; Είναι άχρηστο με λίγα λόγια... Μόνο για εμένα το έχει... Και φυσικά δεν είμαι ψωνάρα ή υπερβολική... Ρεαλισμός λέγεται αυτό παιδιά καλό θα ήταν να το συνηθίσετε.

~Κωστας pov~

Μετά την συνάντηση μας δεν μπορώ να την βγάλω από το μυαλό μου. Το ποσό σέξι ήταν με την μπλούζα που της αγόρασα ή το χαμόγελο της... Αχχχ αυτά τα λακακια... Ιδιαίτερα όταν την φίλησα ένιωσα σαν να ήταν το πιο σωστό πράγμα που έχω κάνει στην ζωή μου... Αχχχχ πόσους να έχει φιλήσει άραγε για να έχει μάθει να φιλάει έτσι;; Μόνο που το σκέφτομαι θέλω να πάω να την βρω και να την γεμίσω με τα σημάδια μου για τους δείξω ότι είναι δική μου και μόνο...

~Ιωαννας pov~

-2 μέρες μετά-

Έχω δυο μέρες να μιλήσω μαζί του... Αυτό ήμουν για αυτον;... Ένα τίποτα; Νόμιζα ότι ένιωσα το συναίσθημα στο φιλί μας αλλά τι λέω απλά ήταν το πρώτο μου και για αυτό ένιωσα έτσι...

Τουτουτου

Αχχχχ να είναι ο Κώστας θεέ μουυυ... Εχω καλό προαίσθημα αυτή την φορά...καιιιιι...... Όχι είναι από την Κωνσταντίνα... Χμχμμχμχ τα νεύρα μουυυ δεν είναι καλα... Πεταξα με δύναμη το τηλέφωνο μου στο κρεβάτι κάτσε μηνννν... Και με μια θεαματική βουτιά το πρόλαβα πριν πέσει στο πάτωμα. Δέχομαι συγχαρητηριαα τώρα. Ευχαριστώ... ευχαριστώ...

Τουτουτου

Άι στο διάολο και εσύ βρε Κωνσταντίνα μου σκέφτομαι και κάνω κολοδαχτυλο στην οθόνη και αυτή ανοίγει και μου εμφανίζεται μήνυμα από τον Κώστα! Αχχχχ συγγνώμη Κωνσταντίνα μουυυ ξες πόσο σε αγαπώ. Τι να έστειλε το γουρούνι;; Θέλω να το δω! Πρέπει να το δω... Αλλά όχι θα αργήσω να το δω και να του απαντήσω για να το παίξω λίγο σνομπ και δύσκολη... Δεν παρακαλούσα δύο μέρες τώρα να μου στείλει για να του απαντήσω κατευθείαν. Αν αυτό νόμιζε είναι γελασμενος. Λογικά ήταν με άλλες για αυτό δεν μου έστελνε... Και με την τελευταία σκέψη ένα κύμα ζήλειας και λύπης με διαπέρασε.

Maybe I Regretted It #ABA2019 #GRcontest Where stories live. Discover now