Seperti tajuk di atas, harini aq sungguh bosan. Kahkah takde sape ke nak jumpa aq yang fab *flip katil* lagikan femes ni??
Makin lama aq malas nak cakap dengan korg. Hahahh ye ye aq tau aq tak cakap tapi korg membaca. K stop
Huhu member semua dah lenyap siott! Sakit hati.
NEO CRACK TECHNOLOGY [21]
Takoyakiprinceyuta
Woii!! Memasing busy keLetswinwin
Semua busy lah hyung. Mana ada time nak jumpaDoyoungvroomvroom
Doyoung tengah date dengan JaehyunWoojaehyun
Hyung plis la jangan nak bergheiiTytracktytrack
Geli duh aqFatkun
Sama ahhNojaem
Hehe sorry hyung, Jen busy laTakoyakiprinceyuta
Ciss, yang lain?Mynameisjeno
Jaemin pon busy hyung. Biasalah pelajar la katakanTakoyakiprinceyuta
Lantak korg laa***
Wehh srs aq bosan!!! Sekarang ni aq nak cite pasal apa eh. Aq sendiri xtau. Kk aq nak cite something nii. Kan aq ada bagi tahu yang aq minat nct ennn. Huhu sedihh ah aq pasal nct dream. Dorg nanti tinggal chenle dengan jisung. Kk aq xnak cite pasal dorg nanti aq sedih
"Woi Yuta anak Nakamoto"
Sape pulak ni yang semak. Aq tengah bersedih sedih nihh
Ciss, si ty track rupanye"Bende kauu. Mana roti John tu?"
"Dia date ngan Taeil"
"Tak sangka grup kita ada yang gheii"
"Hell, memang tak la. Dorg ada kerja kursus lah begong"
"K ty k"
"Kau xde pape aktiviti ke Yuta?"
"Mesti ah takde. Kalau aq ada bende yang bole dibuat aq x mesej korg"
"Aq pon bosan. Doyoung pulak asyik keluar dengan adik kesayangan dia tu (jaehyun), jadi aq xbole buli dia"
"Yela Lee Taeyong. Aq srs bosan gila nih. Tajuk cite pon cite pasal aq bosan. Hohoh"
"Mentah mentah kau watak utama dalam cite merepek ni"
"K wei k. Huhu byee aq nak call hyung tenuk aq"
***
"Hyunggg!! Kau kat mana? Aq bosan la. Cite aq ni pon membosankan apatah lagi aq ni"
"Aq? Kerja la. Apalagi yang aq bole buat selain kerja. Kau tak yah nak bosan sangat. Aq tau cite kau ni pon dah bosan sama dengan kau kau sekali yang bosan. Ah ye kau takyah lah berbosan bosan. Yang membosankan tu kan si Jeno"
Jeno POV
Ahh choo (bless me ah choo) aikk asal aq rasa ada orang kutuk aq ehh??
Jeno POV end
"Eh kau ni bebel apa hyung? Aq nak bosan tu suka hati aq lah. Kau tau si jeno ni mesej aq tanya ada kutuk dia tak. Kau la ni punya pasal"
"Masalahnya kau punya bosan tu mengganggu orang. Ty tadi call aq kata kau ni x abis abis bosan. Cuba lah kau buat benda yang bermanfaat. Kemas la rumah tu. Dah takde rupa wei rumah kita tu"
Kau dengar kannn. Aq tau korg tak dengar tapi korg baca. Anggap je korg dengar -_- . Hyung aq tu bebel aje. Bende aq bosan. Mesti ahh aq ganggu orang. Takkan aq nak melayan kebosanan aq nihh.
Sekarang aq faham perasaan Jeno. Tapi Jeno tu orang yang tak pandai buat lawak a.k.a buat lawak hambar. Tapi aq bukan style Jeno. Aq ni seronok orang nye. Cuma sekarang ni aq srs bosan gila. Hohoh
"K hyung tua. Bye bye. Nanti belikan ayam madu"
***
Haii korg ni aq bukan Yuta kayy😂 haritu kawan aq ni tanya yang ff ni aq cite pasal apa. Huhu kalau korg nak tau aq cuma mengarut je🙃🙃 dann ff ni kalau korg rasa pelik tentang sape yang cakap tu semua nya Yuta yang berkata-kata dan bukannya aq okayy. Kalau ada pape nak tanya boleh komen😂😂 aq sentiasa on kecuali waktu sekolah.
***
Dari Yuta yang fab lagikan femes.
24/8/2019
YOU ARE READING
Fabulous | Nakamoto Yuta ✓
FanfictionWeiii yuta awekk kelas sebelas nak confess kat kau. Hahah sorry wei. Kau kata kat dia aq suka diri aq. Warn : - -pendek , limit 300 -mempunyai kata kata yang agak kesat °saya dah bagi tahu awal awal yang semua chap pendek :) harap maklum (〃‿〃✿) °se...