- Ahhoz képest, hogy profi vagy még is mással végezteted el a munkát. - éppen Unknown-al telefonáltam miközben a megadott helyre mentem.
- Lehet, de így még biztosabb, hogy nem bukom le. Ráadásul mindent meg teszel annak érdekében, hogy senkinek se essen baja. Szóval sokkal könnyebb dolgom van.
- És pontosan miért is rám esett a választás? - érdeklődve néztem.
- Most menj balra. - csak ennyit válaszolt, de ez nem a kérdésre volt a válasza.
Tettem amit mondott, pedig nem is akartam meg tenni... De lehet azért van mert tényleg ennyire be tud folyásolni mások életével. Végül egy kisebb, de még is mozgalmas részre értem. Hasonló volt, mint a nagy központi rész, csak itt nincs sok minden és főként régebbi dolgok voltak a boltokban. Csupán egy üzlet nevét mondta meg, a Fall Crash. Nem tudtam mit takar a név, vagy hogy most onnan mi kellhet neki.
Még fél órát gyalogoltam mire megtaláltam, egy roncs telep volt. Mit akarhat itt? Hamar jött egy üzenet."Menj be és mond, hogy Hckr ha az eladó kérdezi mit akarsz."
Hckr? Mint Hacker? Vagy lehet valami titkos jelmondat? Mindegy is... Be kellett mennem. Lassan be nyitottam, más volt mint kívülről. Sőt nagyon is illegális áruk voltak amiknek egyáltalán nem lenne itt helyük. Ahogy be csuktam az ajtót egy kis csengő szólalt meg. Az ajtó felett volt. Egy férfi jelent meg, majd meg szólított.
- Miben segíthetek, ifjú hölgy? - csak neki támaszkodott a pultnak és teljesen végig mért.
- Én csak... Ide küldtek és annyit mondtak, hogy Hckr. - ahogy ki mondtam hamar tudta miről van szó és vissza ment hátra. - Uram? - csak néztem utána és közelebb mentem a pulthoz.
- Várjon egy pillanatot kisasszony. Nem olyan egyszerű itt minden. - hirtelen elég nagy zaj szűrődött ki majd egy kis fekete dobozzal jött vissza. Semmi sem volt a dobozon, csak egy biztonsági zár. - Ez lesz az ami önnek kell. - csak át nyújtotta.
- Nem kell semmit fizetnem? - meg lepődtem.
- Az illető azt mondta utalni fog, ha meg felelőnek találja, de egy valamit fogadjon meg kisasszony. Nagyon vigyázzon a dobozra. - majd elment hátra és egyedül maradtam.Már úton voltam, de folyton azon voltam, hogy mi lehet abban a kis dobozban. Sokszor néztem a táskámra, hogy meg van-e, közben Unknown csak egy címet küldött ahol ott kell hagynom a dobozt. Alig telt el egy óra apám hívott, fel vettem.
- Szia apa. - csak köszöntem neki.
- Hol vagy? - aggódhatott mert más volt a hangja.
- A városban, miért? Baj van? - kezdtem meg ijedni.
- Mondj egy címet és érted megyek... Nem telefon ügy... - hűha... Sosem volt ilyen apám és... A doboz is nálam volt, nem tudtam mit tegyek, de apám sürgetett így meg álltam és a legközelebbi címet mondtam amit láttam.
Lassan haza értünk, ami otthon volt az már más dolog... Teljesen fel volt dulva a ház, a szobák, a konyha, szinte minden... A gépeket is össze törték.
- Ki tehette ezt? - csak meg lepődtem.
- A kamerákat most nézzük át és közben ujjlenyomatokat keresünk. - mondta végül apám.
Semmit sem tudnak, hogy ki és miért tört be és dúlta fel a lakást. Én most kivételesen nem tudtam a hackerre gondolni, hogy ő tette hisz elég sokáig vele beszélgettem. Elég sok mindent át néztek, de a fickóról még mindig nem tudnak semmit. Nem lehetett még az arcát sem látni a kamerákon, ráadásul nagyon profin végezte a dolgát. Talán még is Unknown lehetett? Mikor rá néztem a kamera idejére, rá jöttem hogy még sem ő lehetett mivel akkor éppen beszéltem vele...
Hiába is, semmit sem találtak, hogy ki lehetett, vagy hogy mit akart. Semmit sem vitt el még is olyan volt a kamerákon, mintha keresne valamit, de vajon mit? A táskámra néztem, még mindig benne volt a kis fekete doboz.
-"Nagyon remélem, hogy nincs köze a doboznak..."Mivel nagy volt a felfordulás a házban, Unknown nem keresett és nem is írt. Azt az üzenetet amiben a cím volt törölte. A szobámban voltam, be csuktam az ajtót majd a táskából ki vettem a kis dobozt. Sokat forgattam hátha van valami segítség a kinyitáshoz, de semmi. Nullák és egyesek voltak rajta. Remek, én pedig nem értek ezekhez... Fontos dolog lehetett benne, ha ennyire titkosan lehetett meg szerezni. Ekkor támadt egy ötletem. Egy ötlet ami meg fogja a hackert és végre nem ő fog irányítani hanem én. Tetszett ez a gondolat és csak el raktam egy biztonságos helyre.
- Most meg látjuk ki lesz a főnök. - direkt mondtam ki hangosan, hogy tisztában legyen azzal, hogy nem fogja egy könnyen megkapni.
YOU ARE READING
Hálózat (Befejezett)
RandomA legnagyobb high-tech világban élünk, minden a legtökéletesebb ahogy azt az emberiség elképzelte. Robotok, repülő járművek, szuper kütyük és még sok más. De az élet még sem olyan egyszerű mikor minden egy hatalmas hálózaton működik. A hatóságok m...