Size biraz da Noradan bahsetmek istiyorum. Nora sabahları uyanır babasının arkasından ona birkaç bir şey uzatır ve babası görmeden bir kaç saniye Ron 'un olduğu tarafa doğru bakar. Her sabah bu bir ritüeldir onlar için. Babası birkaç dakika uzaklaştıktan sonra nora hemen eve dönerdi. Aslında gölde mesafeler uzak fakat iki gencin bulunduğu yerde göl daralıyor ve karşı taraf azda olsa görülüyor aksi taktirde normal de kıyıdan karşıdaki kişiyi görmek biraz olanaksız. Nora ile Ron'un birde akşam olmazsa olmaz bir mesajlaşma taktiği vardır. Eğer birbirlerini düşünüyorlarsa , Nora Ronu düşündüğünü belli etmek için hemen penceresinin öbür yanına bir mum daha yakar. Ron da ne kadar hızlı ikinci mumu yakarsa o kadar onu beklediğini belli etmiş olurdu.
Geçen hafta pazar açmaya giderken yol üzerinde nora ve ailesi ile karşılaşır ron ve ailesi. Onlar genelde gölün karşı kıyısından geldikleri için karşılaşmaları pek mümkün değildir fakat o taraftaki yolda bir şeyle karşılaşmak istemeyen babaları kızlarını ve kardeşlerini de yanına alarak yolu biraz uzatmış. Oradan geçerken babaları Alby ile ronun babası Jack ayak üstü birkaç dakika uzaklaşarak sohbet ettiler tabi Ron bu arada nora ile uzun uzun bakışıyordu. Sohbetleri bittikten sonra babaları selam vererek yola koyulmalarını söyledi. Ronun amcası da konuyu merak ederek ne konuştuklarını sordu. Jack ilk önce bişey yok dedi fakat birkaç saniye sonra arkasına bakarak seri ik üç adım attı ve öne geçtiler. Ufak ufak fısıldaştılar ve Ronun amcası George hoş bir şey duymadı ki suratını çevirerek şaşkın bir bakış attı.
Eylül aylarının sonralarında hava burada hızlı bir şekilde soğumaya başlar. İnsanlar hava soğumadan önce gerekli ihtiyaçlarını toplaması gerekir. Eylül ayının başı pazarın en hareketli geçtiği zamandır diyebilirim. Hemen hemen her aile büyük takaslar ve alışverişler yaparak kışa hazırlığını tamamlamaya çalışır ve ilerleyen günlerde de unuttuğu veya eksik gördüğü şeyleri tamamlarlar. Zor geçen Kış günlerinde bazen 2 - 3 ay pazar kurulmadığı olur. Konseyde acil ihtiyacı olanlar dile getirir ve orada anlaşarak alması gereken kişini yanına gider ve ihtiyacını belirler. Kış ayları burada en az 1 metre kar sürekli olarak bulunur bu nedenle de kışın burada bir yere gitmek olanaksız hale gelir.
Ron, nora dan hoşlanmaya başladığından buyana ikinci kış mevsimi. Ron aslında norayı çocukluğundan beri tanıyordu ve nora rondan bir yaş daha küçüktü. Nadirde olsa bir ihtiyaçları olduğunda ilk onlara söylerdi Lam ailesi. Zamanında Lam ailesinin çitlerini yaparken nora nın ailesi onlara yardım etmişler. Tabi o zamanlar ron ve nora altı yedi yaşlarında iki çocuktular. Ronun asıl nora ya ilgi duymaya başladığım zaman geçen seneki yaz panayırdı.
Noranın ailesi bundan beş yıl kadar önce bir gizemli bir olay yaşamışlar ve 2 kadın ve 2 çocuk birer gün ara ile kış ayında sabah karlar üzerinde ölü bulunmuşlardı. Bunun üzerine aileleri bir karar alarak tüm genç kadınları ve çocukları yakındaki bir köyde bulunan akrabalarına yolladılar. Hala bu konunun ayrıntısını kimse bilmez, çok fazla dedikodu olmasına rağmen hiç biri gerçeği yansıtmayan abartı şeyler olduğunu düşünüyor insanlar. Ama bir rivayete göre aile büyükleri bu durumu biliyor ve bu olayın panik yaratmaması için olayın üstünün kapatıldığını söylüyorlar. Noranın kardeşleri ve akrabaları olaydan iki sene sonra dönmüşlerdi, fakat nora gelmemişti. Herkes noranın başına bir şey gelmiş olmasınından kuşkulanıyordu fakat ailesi onun eğitime yatkın olduğunu ve gittiği kasabada bir kaç sene eğitim alacağını söylediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göl
General FictionGöl etrafında yaşanan senelere yayılmış bir takım garip olaylar olmuştur. Bu olaylar tam unutulmaya yakın tekrar kendini tekrar etmeye başlamış. Bazıları bu olaylara tesadüfen dahil olacak bazıları da istemeden kazara, tabi birde olayları öğrenmek i...