7. Bölüm(mary)

5 3 0
                                    

Saat gece yarısını hafif geçmişti, Nora uyumak için mumlarını söndürmüştü. Ron ise hala akşamın heyecanından uyuyamamış gözü açık şekilde hayallere dalmıştı. Gündüzleri güneşi gören bu güzel bölge her ne kadar sıcak olsa da, geceleri alplerin tepesindeki karların soğuğuna boğulurdu. Buna rağmen yaşadığı günü heyecanını üzerinden atamayan ron odasında daralmış ve rahat nefes alabilmek için camını sonuna kadar açmıştı. serinliğin hissi ile yatağında yorganına sarıldı ron ve bir süre gözünü kapattı. Gözünü önüne sürekli aynı sahneyi getirmeye çalışıyordu , nora ile konuştuğu o sahneyi.

Ron artık yorulmuş camı açalı on dakika dan fazla olmuştu ve odası iyiden iyiye serinlemişti. Tam uykuya dalmaya yakın üşüdüğünü hisseden ron penceresini kapatmaya doğru harekete geçti. Camı usulca kapatan ron o sırada dışarda birşeylerin hareket ettiğini fark etti. ilk başta ne köpek sanan ron tam arkasını döneceği sırada avlularının çitinden birini atladığını fark etti. çitlerden atlayan kişi çalıların hemen içerisinde duran diğer kişiye bir şeyler fısıldadı ve bir anda karanlık ormana doğru koşmaya başladılar. 

Ron camının yanında duran ve yandaki çatıya açılan küçük bir kapıdan çatıya doğru çıktı. Çatıdan evin yanında olan merdivene uzanan ron tam o sırada bir çığlık sesiyle irkildi. Bu çığlık  yan arazinin sahibi Murphy ailesinden geliyordu. Çığlığın arkasından yardım haykırışına dönen ses ağlayarak yarım edin diye bağırıyordu.

O sırada evde hareketlenme olduğunu fark eden Ron hemen çatıdan odasına girerek sanki hiç bir şey görmemiş gibi odasından çıkarak evin içerisindeki merdivenlere doğru yöneldi. merdivenin başına gelen babası

"bu sese de ne hayrola ne oluyor?" diye seslendi

ron " bilmiyorum bende sese uyandım baba" diye cevap verdi

o sırada alt koridorun sonundaki odasından telaşlı bir şekilde çıkan ronun dedesi

"yine kötü şeyler olmaya başladı" diye söylenerek pijamasının üzerine geçirdiği ceketiyle aşağı doğru ilerliyordu. 

Gölün kenarından hızlı adımlarla ilerleyen ron ve ailesi Murphy ailesinin yardım çığlıklarının artık ağlamalara ve ağıtlara dönüştüğünü fark etti.

Hızlıca avludan içeri giren ron ve ailesi gördükleri karşısında bir anda oldukları yerde kala kalmışlardı.

Yerde yüzü kanlar içerisinde yatan kişi Murphy ailesini en güzel kızı olan Mary di.

Bir kaç dakika sessizce mary başında bekledikten hemen sonra etraftaki ailelerin ileri gelenleri de gelmeye başlamıştı.

Mary gecenin karanlığında tam aya karşı düşmüştü. Ayın o keskin ışığı mary nin yüzünü sanki bir fener gibi aydınlatmıştı. Her ne kadar mary yerde öylece yatsa da annesi sürekli onu sallıyor onun uyanması için yalvarıyordu. 

O sırada konseyin lideri olan Aubrey wilson yanında iki kişi ile üzerinde geceliğiyle zaman kaybetmeden atlarına atlayıp gelmişlerdi. 

Aubrey wilson " lütfen yol açın" diye seslendi.

Aubrey wilson ölen genç kızın yanına gitti ve yüzünü görür görmez bir kaç saniye duraksadı. Etrafına bakınan Aubrey wilson kızın yanına birkaç adım daha atarak yaklaştı ve yavaşça ona doğru eğildi. Cebinden bir mendil çıkaran Aubrey kızın yüzündeki kanları sildi.

bu sırada hayır diye tekrar haykıran annesi şoka giren ve tek kelime bile etmeye gücü kalmayan kocasına sarıldı. 

Aubrey wilson kızın yüzünü sildikten sonra vücudunun çeşitli yerlerini kontrol etti. Birkaç dakika sonra ayağa kalkarak marynin anne ve babasına sarıldı.

bir kaç saniye sonra arkasına dönen Aubrey kendini toparlayarak etrafta bekleyen insanların fısıltı ile uğultu arasındaki sesini bastırmak için öksürerek;

" mary çok güzel bir kızdı umarım güzelliği gittiği yeri aydınlatacaktır. Öncelikle tüm aile büyüklerini ve ileri gelenlerini yarın mary cenazesinde görmek istiyorum. Ardından saat 6 da konseyi olağan üstü toplanmaya çağırıyorum. lütfen duyanlar duymayan konsey üyelerine iletsin. Burada olan bu olay bizi her nekadar korkutup şoka soksa da bunun nedenini herkesin öğrenmeye hakkı var. Nedenini şuan itibari ile bilmiyoruz, bizi korkutan asıl şey bundan bir süre önce olan olayların tekrar mı edecek olması sorusu geliyor aklımıza. öncelikle şunu söylemek isterim ki bu ihtimali değerlendirmek için daha çok erken. Kimse aklına gelen şeyleri birbirine aktarmasın ve gereksiz bir korku yaymayalım. Lütfen sadece etrafta aile büyükleri kalsın ve diğer herkes evine gitsin. gün ışımadan kimsenin dışarı çıkmasını istemiyoruz. lütfen mary olması gerektiği gibi tabuta kaldıralım. Genç arkadaşlara iki yetişkin eşlik ederek eski kiliseden tabutu getirelim."

Durma hemen müdahale den Aubrey, jack yanına çağırarak;

"jack buraya en yakın sen oturuyorsun etrafa herhangi bir şey duydun veya gördün mü?"

jack; " panayırdan erkeden dönmüştüm. birkaç işim vardı onları hallettikten sonra erkenden odamıza çıktık. zaten kısa bi süre sonra dalmışım anca çığlık seslerine uyana bildim."

mary nin ailesine doğru ilerleyerek Aubrey;

" bay ve bayan Murphy biliyorum tarif edilemeyecek bir durum içerisindesiniz ama bir dakika için kendinizi toplamanızı isteyeceğim, nasıl oldu olay herhangi bir şey duydunuz mu veya gördünüz mü? yada gün içerisinde dikkatinizi çeken herhangi bir şey oldumu aklınıza gelen"

Zaten çok zorlukla ayakta dura bilen bayan Murphy sadece kafa sallaya bildi. Arkasından ise bay Murphy "  hiç birşey bilmiyorum panayırda hep beraber eğlenmiştik ve hava karardıktan birkaç saat sonra hep beraber eve geldik, zaten biraz içmiştim ve geldikten sonra birkaç kadeh daha içtikten sonra uyuya kalmışım. Hepsi bu"

Aubrey bir kaç dakika düşündükten sonra" peki sizce mary kızımız neden bu saatte dışarıda dolaşıyordu, çıkar mıydı bu saatte avluya var mıydı gizemli halleri son zamanlarda?"

bay Murphy " Hayır dikkatimizi çeken herhangi bir ekstra davranışları yoktu. Neden bu saatte dışarıda olduğu hakkında hiç bir fikrim yok. O sesiz ve çalışkan bir kızdı. Erkenden yatar erkenden kalkardı. hepsi bu"

Aubrey "peki evde mary nin çıktığını fark eden birileri varmı ?

herkes ağlamaklı şekilde kafa sallıyordu.

Saat neredeyse gece ikiye geliyordu alplerin soğu kendisini hissettirmiş ve etraftaki korku soğuktan daha hızlı yayılmıştı. tabuta alınan mary yavaş adımlar ile eski kiliseye doğru götürülüyordu. Olay yerinde kalan ailelerin ileri gelenleri ise ayak üstü istişare ediyor bir yandan da etrafta ipucu arıyordu.

bir saat daha geçmişti ve etraftakilere; "lütfen beni dinleyin. Herkes çok yoruldu ve yapılacak her şeyi yaptık, şimdi dinlemek için herkesin evlerine gitmesini istiyorum. Yarın saat üçte herkesin törene katılmasını rica ediyorum bu zor günlerde birbirimize destek olmalıyız." diye seslendi Aubrey.

Aubrey wilson da işini murphy ve ronun dedesininde bulunduğu ufak grupla istişare ettikten sonra evine gitmek için yola koyuldu.

GölHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin