Gün ağarmıştı artık , bugün panayırın ikinci günüydü fakat neşe ve heyecanın yerini üzüntü ve korku almıştı. saatler sabah dokuzu gösteriyordu, yavaş yavaş panayır için gelen yabancılar çadırlarını toplamaya başlamıştı. Ortada büyük bir korku ve şüphe hakimdi, bu da etraftaki yabancıları ekstra rahatsız edici bir hal almıştı. Nede olsa ortada bir cinayet vardı ve yapanının kim olduğu biliniyordu
Saatler öğlenden sonra ikiyi geçiyordu, Marry'i ve ailesin tanıyanlar onları bu zor anda yanlız bırakmamak için kilisenin önünde toplanmış sesiz bir şekilde bekliyorlardı. Murphy ailesi büyük bir üzüntü içerisindeydi ama onlar üzüntüden daha büyük bir hisse daha sahip olmuşlardı Öfkeye! Marry nin sır ölümü üzerine Murphy ailesi kendinden olmayan herkeze karşı büyük bir öfke içindeydiler. Onların bu halini çok iyi anlayan Aubrey wilson cenazeyi hemen bitirip onları bu kalabalıktan uzaklaştırmak istedi.
Aubrey wilson marry nin babasından ve dedesinden izin isteyerek ağır adımlarla tabutun yanındaki kürsüye doğru geldi.
Aubrey konuşma yapacağını belli etmek için bir kaç defa öksürdü ve
" Öncelikle burada bizi yalnız bırakmayan herkese şükranlarımı sunmak isterim. Bizi burada toplayan çok üzücü ve ürkütücü bir olay var. Bizler bu bölgede huzur içinde yaşamaya çalışan insanlarız. Daha düne kadar herkes coşku ve neşe içinde eğleniyordu. Mary nin neden ve nasıl öldüğü konusunda hiçbir fikrimiz yok sadece tek bildiğimiz şey onun bir silah ile vurulmuş olması. Bu olayın nasıl ve neden gerçekleştiğini akşam konseyimizde uzunca bir şekilde tartışacağız. Şimdi sizlerden mary dua etmenizi istiyorum, o çok güzel ve iyi bir kızdı umarım ki gittiği yerde çok güzel yeni bir hayata başlamıştır. Müsaadenizle onu toprağa vermeden önce son sözleri ailesine bırakıyorum.
mary nin babası üzgün yorgun ve sinirli yüzü ile ağır adımlarla kürsüye yanaştı ve
"Mary bir melekti ailemizin en neşeli ve güzel kızıydı, benim ise ilk kızım yani ilk gözağrımdı." dedi ve cümlesini tamamlayamadan gözyaşlarına boğuldu.
Mary, arazilerinin iç kısmında bulunan ufak on mezarlı bir küçük mezarlığa gömüldü.
Bu arada dışarıda büyük bir sesizlik hakimdi. kimse Komşuları ile bile konuşmuyor neredeyse evlerinden bile çıkmıyordu. Hatta bazı aileler evlerini bile birleştirmiş toplu kalmayı tercih ediyorlardı. Bunlardan biride nora idi. Nora kendisi yaşlarında iki kız kuzenini odasında misafir ediyordu. Noranın iki kız kuzeni ormanın biraz içerisinde karanlık bir bölgede kaldığı için aileleri bir süreliğine onlara taşınmıştı. Tabi bu durum en fazla nora ve ronu etkilemişti çünkü nora dışarı kesinlikle çıkmıyor hatta ve hatta sabah babasının eşyalarını almasına yardım etmeye gelmesi bile yasaklanmıştı. Ronun ailesi de genç delikanlılar sınırlama getirmiş hava karardıktan sonra evden çıkmak yasak ve gün içerisinde de araziden çıkmak yasaktı. Tabi bu durumun nereye kadar böyle gideceğini bilmediklerinden onlarda bi kaç gün sabrederiz diye düşünüyorlardı.
Akşam saat altıya yaklaşıyordu, konseyde olan aile büyükleri yavaş yavaş yola koyulmaya başlamışlardı. Jack de evde bir kaç işini hallettikten sonra Rona seslendi
jack " Ron bugün konseye amcan katılmayacak onun yerine dedene yardımcı olmak için sende bizimle geleceksin, amcanın buralara göz kulak olması lazım. Dedene yardım et de artık çıkalım geç kalacağız yoksa."
Ron Dedesinin birkaç eşyasını ufak çantasına koyarak onun koluna girdi ve merdivenlerden yavaşça aşağı indirdi.
Ron, babası ve dedesi arazilerinden çıkarak yavaş yavaş yürümeye başlamışlardı. Etraflarına doğru bakınarak yürümeye devam ettiler. İnsanlar kuşkulu ve birazda korkuluydu. Tabiki herkez korkmakta haklıydı sonuçta ortada bir cinayet vardı ve kimin yaptığı bilinmiyordu. Biraz zaman geçtikten sonra gölün al kısmına doğru yaklaşmışlardı. Tabi yol boyunca ronun noranın evine bakması dedesinin gözünden kaçmıyordu. Ron norayı 2 gündür göremiyordu ve gözleri onun odasındaki pencereye ilişiyordu. Artık noranın evini geçmişlerdiki ron son bir kez daha arkasını dönüp noranın penceresine doğru baktı. Bu durumu görmemezlikten gelen dedesi sadece
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göl
General FictionGöl etrafında yaşanan senelere yayılmış bir takım garip olaylar olmuştur. Bu olaylar tam unutulmaya yakın tekrar kendini tekrar etmeye başlamış. Bazıları bu olaylara tesadüfen dahil olacak bazıları da istemeden kazara, tabi birde olayları öğrenmek i...