Şuraya Jeffrey Dean Morgan'ı da koyalım. Efsane bir aktör kendileri👍.
Ani bir hareketle yatakta doğruldum. Sıçramanın verdiği etkiyle gözümü açar açmaz kararmaya başladı.
-"Berfin iyi misin?" dedi Jeffrey yatmaya devam ederken.
-"İyiyim. Bir anda uykudan sıçradım. Kötü birşey görmüş olmalıyım." dedim. Aynı zamanda tekrar yanına yattım. Kollarını bana doladı ve bugün ne yapalım diye konuşmaya başladık. O sıra da telefonuma mesaj geldi. Eğilip telefona doğru uzandım ve mesajın John'dan geldiğini gördüm.
"Hemen eve gel görüşmemiz gereken bir proje var." mesajı okuyup telefonu yerine koydum ve derin bir nefes çekerek kendimi geriye attım.
-"Ne oldu. Kimden geldi mesaj?" dedi bana doğru yaklaşırken.
-"John. Eve hemen gel yazmış. Gitmem gerek ama gitmek istemiyorum Jeff. Beni gönderme olur mu?" dedim somurtkan bir şekilde. Yanıma daha da yaklaşıp yüzünü yüzüme doğru uzattı.
-"Gitmek zorunda değilsin bebeğim. Benimle burada kal." dedikten sonra burnumun ucuna bir öpücük kondurdu. Saçlarımı okşayıp, kokluyordu.
-"Gitmem gerek Jeffrey..... Oooff ben artık kalkıyım" ayaklandım ve banyoya doğru ilerledim. Duşa girebilir miyim diye içeri seslendim. Onay cevabı alınca suyu açıp kendimi altına attım.
Suyu kapatıp çıktım ve havluya sarındım. Kapıyı açıp odaya doğru baktım. Jeffrey'i göremeyince hemen dolabın önünde bitiverdim. Üzerime uygun bir gömlek baktım. Beyaz bir gömlek buldum ve üstüme geçirdim. Neredeyse diz kapaklarıma iniyordu. Çekmeceleri kurcalayıp siyah bir kemer buldum. Belime sarıp taktıktan sonra aynada kendime baktım. Gayet güzel görünüyordum. Umarım Jeffrey kıyafetler için birşey söylemez diye düşünüp topuklularımı giydim ve odadan çıktım. Mutfağa doğru ilerledim ve ocağın başında yumurta kıran Jeffrey'i gördüm.
-"Kolay gelsin yakışıklı." diyip kapının eşiğine yaslandım. Bana doğru döndü ve kaşlarını kaldırarak baştan aşağı süzdü.
-"Hmm. Sanırım fazla iyi görünüyorsun." dedi ve bana doğru adım attı. Yanıma geldiğinde kollarını belime doladı.
-"Çok güzel olmuşsun Berfin. Sana benden daha çok yakışmış. Bence senin olmalı."
-"Bende öyle düşünüyordum zaten." diyip kollarının arasından çıktım ve gülerek masaya doğru gittim. "Çok güzel görünüyor Jeff. Bu kadar becerikli olabileceğini düşünmemiştim."
-"Yaptığım krebi yediğin de ne tepki vericeksin bakalım." dedi gülerek.
-"Şimdiden seveceğime eminim." dedim ve boynuna sarılıp yanağına kocaman bir öpücük kondurduktan sonra yerime oturdum.
Güzel ama kısa bir kahvaltıdan sonra ayağa kalktım.
-"Artık gitsem iyi olur." dedikten sonra yanına doğru yürüdüm. Masaya doğru yaslandım o da arkasına yaslandı. "Herşey için teşekkür ederim Jeffrey. Güzel bir gece geçirdim. Oldukça iyi de kahvaltı yaptım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
John Cristopher Depp Ve Ben
RomanceBenim hikayem çok farklı. Herkesin isteyip de sahip olamayacağı birine sahibim. Ayrıca o benim koruyucu meleğim. Karanlık ve soğuk olan hayatıma hem sıcaklığı hem de ışığıyla güneş olan o adam.