Bab 3

16.1K 109 10
                                    

" Ohmy! Ohmy! I minta maaf Encik Razak! I just nak tahu apa rasanya " , I dengan rasa malu menjawab.

" Ya Allah Nora, awak tu seorang perempuan, jaga tingkah laku. Jangan jadikan diri mu seorang perempuan yang murah ", tegas Mr. Razak .

Setelah berberapa minit kemudian. Kami duduk tanpa bekata apa disebabkan aksi bodoh yang ku buat tadi.

Tetiba ada soalan yang tak disangka-sangka keluar dari mulut Encik Razak, " Nora sudah berpunya ke?"

" Belum dan tak pernah Encik Razak " , I balas.

" Panggil je saya Razak or kalau nak manis lagi panggil ke abg Razak ", dia senyum dengan sinis.

" Eh kenapa pulak tak pernah ada teman special ni? And yang tadi tu cium saya tu dimana tau caranya? ", dia sambung bertanya.

Muka Nora terasa merah menahan malu, " Sorry laaa bang , jiwa muda semua nak tahu, and yup belum pernah ada boyfriend Nora ni".

Setelah terkunci hampir 3 jam dalam bilik stor, aku pun sudah rasa hendak terlelap dan kepala I pun terlentok lentok.

Razak pun menghampiri ku, meminjamkan bahunya untuk aku tidur sekejap.

Walaupun aku kononnya melelapkan mata dan telah mendaratkan kepala ku di atas bahu Mr. Razak, aku sedar diri ku menjadi tak tentu rasa, pipi ku menjadi semakin panas. Aku buka sedikit mata ku dan memerhatikan benjolan di kawasan depan seluar Mr. Razak.

Aku berkata didalam hati, " OMG! He's aroused, macam peluang untuk aku je ni "

Terus ku bangun, menoleh ke arah muka Mr. Razak dan menetap terus ke matanya. Sekali lagi aku berani diriku untuk mencium nya. Kali ni aku sedar Mr. Razak membalas ciuman ku walaupun dia melawan sedikit.

" Mmmmhhh, No..raa " , suara Mr. Razak yang tersekat-sekat.

Sambil bibir kami bertaut dan lidah kami berperang, aku mengusap-usap pelir Mr. Razak yang semakin menegang.

Kami berhenti sejenak,Mr. Razak menetap aku dan berkata denga suara teragak-agak, " Nora kita tak boleh buat begini, tak elok".

" Takpe, ringan-ringan je. Boleh ye abg?, " bekata manja sambil mengenit mata.

Kami bercium lagi, dan aku pimpin tangan kanannya ke buah dada ku, sambil ku mencari zip seluarnya.

" Ehmmmm...ahhhh ", desah ku.

Aku terus membuka baju, serta bra ku. Ketika tu mata Mr. Razak terbeliak dan aku boleh melihat dari riak mukanya dia malu.

" Malu eh?. Takpe you boleh pegang," kata I sambil memimpin tangan Mr. Razak.

Setelah ku jumpa zip seluar Mr. Razak aku lucutkan seluarnya dan boxernya. Dengan muka terpegun dan terkejut , di situ tersembulnya batang berurat yang kira-kira 6.5 inch panjang dan 4 inch lebar.

Terus ku bagi Mr. Razak handjob, perlahan-perlahan aku mencium kepala batang dan menghisap batang Mr. Razak sambil menatap ke mata Mr. Razak.

Nampak kesedapan pada muka Mr.Razak sambil medesah" Ahhhhhhh....hmmmmm ".

Aku terus memimpin tangan Mr. Razak dan mendudukkan dia kat satu kerusi dalam stor tu. Namun perasaan nafsu dan rasa ingin tahu tu membuak-buak aku terus kan saja dan mengambil peluang untuk bersetubuh dengan Mr. Razak.

Selepas ku lucutkan panties ku, aku terus duduk dan cuba memasukkan batang Mr. Razak dalam pussy ku yang belum disentuh.

" Arrrrghhhh..... ", aku mengerang. Terasa sedikit sakit dan batang Mr. Razak sedang merengangkan pussy ku yang ketat dan masih dara. Tetapi air kenikmatan yang telah membasahi pussy ku banyak menolong aku untuk memasukkan batang Mr. Razak

" Ahhhhh, okay ke tak ni Nora? Kalau sakit tak perlu paksa", kata Mr. Razak cuba untuk memberhentikan usaha ku, namun nafsu ku membuak-buak.

Aku terus mencium mulut Mr. Razak, dan walaupun aku nampak tompokan darah, aku masih menerusakan perjuangan ku. Kami bermain sorong tarik selama hampir 1 jam setengah dan tidak disangka- sangka lelaki yang berumur 37 tahun tanpa pengalaman ni mempunyai stamina yang kuat dan permainan yang bagus. Selama 1 jam tu aku klimaks dalam 3 kali.

Sebelum Mr. Razak klimaks aku sempat becakap, " Ahhhh, laju lagi abang, abang pancut je dalam, argghhh".

" Arrghhh Nora takpe ke ni? Ahhhh" , aku terasa pancutan panas air mani Mr. Razak didalam rahim ku, dan aku membenarkan Mr. Razak pancut dalam disebabkan aku tahu hari tu aku belum subur, jadinya aku ambil ksempatan ini untuk merealisasikan fantasy nakal ku.

** So apa macam? Okay ke tak? Kalau okay please vote and save to your library , kalau tak do comment and vote jugak! Hehe. Thank you **

Jiran Ku Terlajak Bujang [ Complete ]Where stories live. Discover now