AJR - Weak
Hitoshi x reader
Kérte:
AikichiA makacs, életvidám (Név), és a mindig fáradt, szociálisan gyenge Hitoshi.
A két diákban csak a képességük volt az egyetlen dolog, amiben hasonlítottak.
(Név) képessége egyszerű volt, mégis hatásos, minden férfit, akire ránéz, képes irányítani. Azok, akik a képessége hatása alatt vannak, úgy viselkednek, mintha szerelmesek lennének belé, bármit mond nekik, megteszik.
A két diák kezdetekben utálta egymást. Vagyis... Inkább volt ez érdektelenségnek nevezhető.
Mind a kettőjük csakis a tanulásra koncentrált, így senkivel nem igazán beszéltek.
Aztán pedig, mikor átvették mind a kettőjüket az A osztályba, (Név) elkezdett barátkozni, Hitoshi viszont csak kevés emberrel volt jóban.
Aztán, ahogy az idő telt, a két diáknak rá kellett ébrednie, hogy valahogyan sikerült beleszeretniük egymásba.
Fogalmuk sem volt, mikor, vagy hogyan történt, csak abban voltak biztosak, hogy bármit megtennének, hogy a másik boldog legyen, lehetőleg maguk mellett.
Utána pedig...
Történtek dolgok, amikben szerepel egy féltékeny szőke, és egy legjobb barát összecsapása, valamint egy őket kibékítő sündisznó, de ez nem igazán lényeges, és túl hosszú is a történet.
A lényeg az, hogy Hitoshi és (Név) sok-sok véletlen folytán egymás mellett kötött ki.
***
Az egy éves évfordulójukon elmentek egy közeli kávézóba. Igen, eléggé unalmasnak hangzik, és az is volt.
Mikor visszaértek a kollégiumba, (Név) megkérdezte, hogy maradhat-e egy kicsit a fiú szobájában.
- Hát... - kezdte Hitoshi, végiggondolva a dolgot. Ha a lány a szobájában volt, annak sosem volt jó vége.
(Név) a fiú hezitálását látva megcsókolta őt, tudta, hogy így meg fogja neki engedni. Átkarolta a nyakát, és kissé beletúrt a hajába.
Mikor szétváltak, csillogó szemekkel nézett a fiúra. Mosolygott, hiszen tudta, hogy ez a csók volt a belépője a szobába.
Shinsou kissé beleszédült a csókra, egy pillanatig azt hitte összeesik, majd nagy levegőt vett, és kifújta. Miért ilyen gyenge?
- Nos? Bemehetek? - kérdezte a lány magabiztosan, csípőre tett kézzel.
- Gyere - sóhajtotta a fiú, majd kitárta az ajtót.
Miután mind a ketten bementek, (Név) becsukta az ajtót, sőt még a benne lévő kulcsot is elfordította.
Ártatlanul mosolyogva nézett vissza a fiúra, aki már leült az ágyára.
(Név) lassan odament hozzá, közben folyamatosan mosolygott, és nem szakította meg a szemkontaktust.
Kínzó tempóval a fiú ölébe ült, megfogta a vállát, és csak mosolyogva nézte. Hitoshi teljesen elveszett a lány szépségében.
Csak figyelte, ahogy (szemszín) szeme pajkosan csillog, a haja fénylik a lemenő nap fényében.
A lány lassan a fiú ajkára hajolt, mire Shinsou szíve felgyorsult, és úgy érezte, ki akar mozdulni a bordái közül.
Mostmár nem csak gyenge, de nyálas is lett?
- Shin - suttogta a lány a fülébe, amitől megborzongott, és libabőrös lett.
- Igen, (Név)? - kérdezte a fiú.
- Szeretlek - mosolyodott el. Ahogy Hitoshi ezt a szót hallotta, boldogság járta át, és kellemesen melegnek érezte a mellkasát.
- Én is.
A két fiatal ismét megcsókolta egymást.
Hitoshi nem csak gyenge, és nyálas, de egy kibaszott hős szerelmes is.
***
A fiú az éjszaka közepén kelt fel, és mikor maga mellé nézett, a békésen alvó barátnőjét látta, aki halkan szuszogva aludt mellette.
Egy apró mosollyal figyelte, ahogy a lány az ő nevét mondogatja az álmában.
Hitoshi abban a pillanatban csak annyira tudott gondolni, hogy mennyire szereti ezt a lányt.
Néha jó érzés gyengének lenni.
YOU ARE READING
BNHA One-shotok [NEM LEHET KÉRNI]
FanfictionIgen... Az unalom és a különböző storykhoz való ikhlethiány nagy urak, így néha ezzel fogok kikapcsolódni. Legfőképpen x reader dolgok lesznek, de mivel egy shipper vagyok, így párosok is előfordulhatnak *-* (mind yaoi, yuri, vagy egyszerű heteró) H...