Stalking Gia - The kindest thing
Mineta x reader
Kérte:
AgotaWhite
(Akinek remélem nem baj a kései írás, és nem zavarja a megjelölés, ennyi idő után)(Név) igaz, hogy egy fogadás miatt jött össze Mineta-val, de egy idő után rájött, hogy nem is olyan rossz vele.
Persze, a fiúnak bunkó, nőket lenéző beszólásai voltak, de egy idő után felnőtt, és abbahagyta.
Tudta, ha tovább folytatná, (Név) megtagadná tőle a... videójátékokat.
Így próbált normális lenni, sőt a szó néhány értelmében még férfias is.
Mivel tudta, hogy (Név) nem szereti a rózsákat, más virágokat vett neki, például liliomokat és jázminokat, amiknek a lány különösen szerette az illatát.
Mineta bár alacsony volt, mire 18 évesek lettek mind a ketten, már (Név) válláig ért. Ez persze nem jelentett nagyon különleges magasságot, a lány 140 centijével.
A méretük szinte egy volt, főleg, hogy (Név) sokszor a férfi részlegen vásárolt ("Kényelmesebb, hogy nem szorul rám úgy egy ruha, mint Midoriya szája Bakugou...").
Így lehetett az, hogy (Név) rengetegszer elvette Mineta pulcsijait, akármilyen borzasztó minták is voltak rajta. Olyan illatuk volt, mint a fiúnak, ami egy év alatt talán az egyik kedvenc dolga lett a világon.
A fiú nem meglepő módon szőlő illatú volt. Az a fajta szőlő, ami a lányt a nagyapjára és a családja ültetvényesére emlékeztette.
Olyan jól összenőttek, hogy nem is volt kérdéses, mikor befejezik az iskolát, együtt fognak élni. Meg sem beszélték, a két fiatal egyszerűen tudta, hogy mi lesz velük.
Egy kis apartmanban laktak, ami egyikük ügynökségétől sem volt túlságosan messze, és a barátaik is közel voltak.
A napirend elég egyszerű volt. Felkeltek, ettek, dolgoztak, hazaértek, és pihentek. Az életük eléggé nyugodt volt, hiszen csak kisebb hősök szárnysegédjei voltak mindketten, de nem is igazán vágytak magasabbra.
Tudták, hogy Midoriya, Bakugou, vagy esetleg Todoroki mennyi halálközeli élményben vett részt, és nem irigyelték őket.
Hiszen, miért is tették volna?
(Név) azért akart hős lenni, hogy segíthessen a nagyapja üzletét belendíteni. Hiába, a férfi már halott, így nincs semmi célja a szakmájával.
Mineta meg... a nők miatt kezdett ebbe bele.
***
(Név) lassan sétált vissza a közeli boltból, a kezében táskákkal, magán Mineta egyik "Oppai" feliratú pulóverével.
Miközben sétált egérszerű farka nyugodtan lógott a háta mögött, de mikor közelebb ért a házhoz, egy érdekes beszélgetést hallott meg.
- Minoru, baba, nem teheted ezt velem!
(Név) megállt, amint a nevet hallotta, a fülei megrándultak egy kicsit, és koncentrált, hogy tisztábban halljon.
- De igen, tehetem. És tudod miért? Mert ahány emberrel összefeküdtél, nem is biztos, hogy én vagyok a gyerek apja!
(Név) ledöbbenve hallgatta, hogy szerelme, az, akivel az utóbbi három évének legtöbb pillanatát töltötte, egy másik nő gyerekének lehet az apja.
A lányban valami összetört, de ahelyett, hogy elkezdett volna hangosan zokogni, csak hagyta, hogy egy könnycsepp lecsorogjon az arcán, és folytatta útját az ajtó felé.
Mikor Minoru meglátta, elsápadt, hiszen tudta, hogy a lány biztos hallotta. Nem is próbált magyarázkodni, ahogy meglátta a csalódott, mégis acélos tekintetet, csak lehajtotta a fejét.
(Név) nem mondott semmit, felment a kis házba, majd ahogy belépett a szőlő illatú lakásba, elfogta a rosszullét. Ledobta a földre a táskákat, majd amilyen gyorsan tudott, befutott a fürdőszobába, hogy kiadhassa azt a szendvicset, amit ebéd helyett evett.
Mikor már nem érezte úgy, hogy ha feláll, össze fog esni, nehezen, de kiment a fürdőből, egyenesen a hálószobába.
Gondolkodás nélkül kinyitotta a szekrényt, elővett belőle egy utazótáskát, majd elkezdte beledobálni Mineta holmiját.
Legszívesebben széttépte volna mindet, de ehelyett csak erősen összenyomta a halom ruhát, hogy beleférhessen még egy kis neszesszer, a fiú tisztálkodási szereivel. Ha itt hagyná, (Név) biztos kitörné egy fogkefével az ablakot.
Mikor végre mindennel készen volt, ő pedig az idegességtől kissé leizzadva állt, a nyitott táska előtt, morogva cipzározta össze, majd elővette a telefonját.
"Leviszem a cuccod"
Ennyit írt, és válaszra sem várva a lifthez ment, ahol meggondolta magát. Egyszerűen bedobta a csomagot, majd benyomta a földszint gombját, és kilépett.
Néhány pillanatig ott állt még, pedig az ajtó már becsukódott, de ő csak maga elé bámult. Mikor végre magához tért, visszament a lakásba, és megengedte magának, hogy végre sírni kezdjen.
Mikor meghallott egy autót közeledni, kinézett az ablakon, csak hogy azt lássa, Mineta beszáll egy taxiba, a válla fölött visszanézve, egyenesen arra az ablakra. Egy pillanatig összetalálkozott a tekintetük, majd a fiú még mélyebbre hajtotta a fejét, és beszállt a járműbe.
(Név) zokogott, a válla rázkódott, és leült a földre, hogy összehúzhassa a testét. Kisebbnek akarta érezni magát, olyan kicsinek, hogy senki sem láthatja, ahogy szánalmasan sír, miközben a térdét öleli körbe.
Egy idő után már nem is tudott sírni, csak újra és újra apró szipogó hangokat hallatott. Úgy érezte, a lelke vagy megszűnt létezni, vagy csak nyári vakációra ment. Egy biztos, üresnek érezte magát, legalábbis, amíg a keze meg nem mozdult, és gondolkodás nélkül, szinte reflexből máshova helyezte.
- A legkedvesebb, amit tehetett, hogy elment - suttogta, miközben a hasát simogatta, gyengéden köröket rajzolva a hüvelykujjával.
Hú, visszajöttem!
Váó, úgy néz ki, ez a könyv csak nyáron és országszintű lezárások alatt kel életre, de akkor eléggé erősen, az unalom miatt.
Szóval, igen.
Egy elég furcsa rész ez újrakezdéshez, de sebaj (alternatív cím: El tudja-e Nyuszi kerülni a szexuális jellegű vicceket egy Mineta X reader one-shotban?). Remélem AgotaWhite nem haragszik, akinek még van egy Tododeku-m is pótolni valónak.
Minden esetre, örülök, hogy visszatértem ehhez a kis könyvhöz.
Ennyi lett volna, és emlékezzetek:
Stay safe, stay at home.
Bye!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA One-shotok [NEM LEHET KÉRNI]
Hayran KurguIgen... Az unalom és a különböző storykhoz való ikhlethiány nagy urak, így néha ezzel fogok kikapcsolódni. Legfőképpen x reader dolgok lesznek, de mivel egy shipper vagyok, így párosok is előfordulhatnak *-* (mind yaoi, yuri, vagy egyszerű heteró) H...