18

3.3K 71 10
                                    

5sos - 18

Kirishima x reader

Kérte:
Aikichi

Kirishima szétnézett a buszmegállóban. Nem volt pénze jegyre, és nem szokott olyan sokat buszozgatni, hogy bérletet vegyen.

Viszont azt mondta (Név)-nek, hogy elmegy. Már így is kilógott a kollégiumból, innen már nem fordulhatott vissza.

Végül felszállt a következő járműre, ami eléggé tele volt, még így, a késői órákban is.

A fiút kissé leverte a víz. Sose gondolta volna, hogy biccelni fog, de úgy látszik, hogy végül ezt is megtette (Név) miatt.

A végállomásig ment, ahol már csak néhányan szálltak le vele. Áldotta az eget, hogy nem volt ellenőr a buszon.

A megállóból elindult a közeli parkba, ami eléggé elhagyatott volt. A lámpák világítottak csak, valamint egy kisebb fény is ragyogott, valahol a terület közepén.

Ez (Név) volt, az öngyújtójával szórakozva.

Kirishima odasietett a lányhoz, aki egy nagy mosollyal köszöntötte, majd elrakta a kezében lévő tárgyat, és megcsókolta a fiút.

- Szia - mondta Eijirou, kissé elpirulva, miután elváltak egymástól.

- Hali.

(Név) a fiú nyaka köré fonta a karjait, és felnézett rá. Igaz, hogy hat évvel idősebb volt nála, de így is ő volt az  alacsonyabb.

- Akkor, megyünk? - kérdezte a lány, miután még egy apró csókot nyomott Kirishima szájára.

- Persze - mosolyodott el Eijirou, majd hagyta, hogy (Név) belékaroljon, és elindultak a park vége felé.

Néhány utcán mentek át, majd megérkeztek a város széléhez. A lámpasorok egyre ritkábbak lettek, majd végül eltűntek az út mentéről.

(Név) ismét elővette az öngyújtóját, és meggyújtott egy szál cigarettát. A parázs adott nekik egy kis fényt, de még mindig alig láttak.

- Kérsz? - nyújtotta Kirishima felé a rudat.

- Akárhányszor kérdezed, mindig ugyanaz lesz a válaszom. Nem - rázta meg rosszallóan a fejét.

- Naa, a kedvemért. Tudod, hogy ma van a szülinapom - mosolygott (Név), mert tudta, hogy így nem tud majd ellenkezni a barátja.

Így a fiú végül sóhajtva elvette tőle a kissé büdös szálat, és beleszívott egyet, de szinte azonnal köhögésekkel vegyítve távozott is belőle.

- Ez nagyon rossz - fintorodott el. - És veszélyes is! Simán megfulladhattam volna! - háborodott fel.

- Mert rosszul csinálod - nevetett fel hangosan (Név).

- Na, te ne beszélj. Annak könnyű, akinek a Füst Manipuláció a képessége - forgatta a szemét a fiú.

Erre a lány csak még egyet szippantott a cigarettából, és mosolyogva Kirishima-ra fújta.

- De hülye vagy! - legyezte volna el a füstöt a szeméből, de a lány a képességével ott tartotta.

- De te szereted ezt a hülyét.

(Név), Eijirou örömére, végre hagyta, hogy a szürke gáz elszálljon az arcából, majd átkarolta a fiú nyakát, és mosolyogva megcsókolta.

- (Név)-chan! Gyertek már! - kiabált nekik hirtelen a lány egyik barátja, valahonnan a közeli falu széléről.

Kirishima kissé elvörösödött, (Név) pedig ezen nevetve indult el az alacsony tetejű házak irányába, magával húzva a fiút.

A település szélén egy kis hely volt elrendezve, olyan amiket a bajos tinikről szóló filmekben is lehet látni. Középen tűz égett, körülötte pedig nagy kövek voltak, leterítve egy-egy pokróccal, hogy senki se fázzon fel. Mindenféle ital volt ott, de egy se volt még felbontva.

- Na, most, hogy az ünnepelt is megjött... - kezdte egy szőke fiú, majd észrevette Kirishima-t. - Te ki is vagy?

- Akio-chan, hiszen te már találkoztál Eijirou-val! - nevetett a lány.

- Igen? - kérdezte, és látszott rajta, hogy próbál nagyon erősen visszaemlékezni. - Jaj, te vagy az a tizenéves, aki nem akart a saját szülinapján lerészegedni? - kérdezte végül.

- Igen - mondta kelletlenül a fiú.

- Na, akkor örülünk, hogy itt vagy! - csapott a vállára Akio.

- Ja, jó, hogy végre találkozunk - pacsiztak le vele a többiek is.

- (Név)-chan, nem szeretnél bontani egy kis bort? - nézett a lányra az egyik fiú, Masahiko.

Mikor (Név) elment megkeresni a bontót, a barátai körbevették Kirishima-t.

- Szóval még sose voltál részeg? - kérdezte egy kék hajú lány, mire Eijirou csak a fejét rázta.

- Van tetkó? - jött az újabb kérdés egy másik embertől, mire a fiúnak ugyanaz volt a reakciója.

- És piercinged?

- Voltál már börtönben?

Ezekre a kérdésekre ugyanaz volt a válasz: nem.

- Te vagy az első olyan pasija, akivel nincs semmi bajunk! - újongott egy rózsaszín hajú lány.

- Áldásunk rátok! - mondták mind egyszerre.

BNHA One-shotok [NEM LEHET KÉRNI]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz