Harry Styles - Canyon moon
Tododeku fantasy au
Kérte:
AgotaWhiteEgy nap hangos léptek zaja, és lovak ügetése csapta meg a fiatal gyógyító, Midoriya Izuku, fülét.
A fiú gondolkodás nélkül kilépett a házából, és a hadsereget látta, akik éppen akkor érkeztek. A szomszéd királyságba tartottak, hogy véget vessenek az évek óta tartó háborúnak.
A hadsereg élén Todoroki Shoto, a trónörökös állt. Izuku felismerte, de nem a pajzsán lévő címer, vagy a csodálatos fehér lova miatt, hanem az arcáról.
A hercegről sok pletykát hallott már, elszórt megjegyzéseket, hogy hogyan is néz ki.
"Az egyik fele mint egy ördög, a másik egy angyal."
"A haja mint a pokol tüze, és a színtiszta fény, a megvilágosodás."
"A pillantása egyszerre melengető és fagyos."
Igen, Midoriya könnyen felismerte a fiút, de kissé elszörnyedt, mikor meglátta az arca bal oldalán lévő sebet.
Meg akart mozdulni, segíteni akart, egyszerűen odamenni, és meggyógyítani, viszont a lába a földbe gyökerezett, mikor a herceg ránézett.
Csak egyetlen pillanat volt, hiszen az egész falun végigvezette a tekintetét, Midoriya szíve mégis nagyobbat dobbant, mint kellett volna.
A herceg leszállt a lováról, amit valaki el is vezetett, hogy megitathassa az állatot.
Ekkor Bakugou Masaru lépett elő, a tőle megszokott mosolyával, és meghajolt a herceg előtt.
- Felség - mondta, köszöntve a herceget.
- Maga a falu vezetője? - kérdezte Todoroki, lágy hangon, ami kissé monotonan volt vontatva, de valahogy Midoriya fülének gyönyörű volt.
- A feleségem az, felség. De sajnos, ő most a fiunkkal vadászik éppen. Ha nem veszi tolakodónak, ameddig visszaér, azt javasolnám, pihenjenek le.
- Igen, köszönöm, az nagyszerű lenne - nézett végig a katonáin a herceg, akik kifádatak, és éhesek voltak a hosszú út miatt.
***
A katonák ott maradtak a faluban arra a napra. Nem sok vizet zavartak, az emberek ugyanúgy végezték a dolgukat, mint máskor.
A herceg leült beszélgetni Bakugou Mitsuki-val, hogy megkérje, ott maradhatnak-e éjszakára, amire persze igent mondott a nő.
Izuku éppen egy könyvet olvasott, mikor kopogtak a szobája ajtaján. Azonnal felismerte a hangos, egymás utáni három ütést, így azt is tudta, nem kell felkelnie, hogy beengedje az érkezőt.
- Deku! - lépett be Katsuki, a gyerekkori barátja. A fiú tartotta a jobb kezét, a ballal pedig mintha próbált volna lefogni egy sebet, hogy ne vérezzen.
- Kacchan, már megint sikerült eltörnöd a karod? - állt fel aggódva Midoriya, hogy megnézhesse.
- Szerintem nem tört el, csak rossz a szemed! - mordult fel a fiú.
CZYTASZ
BNHA One-shotok [NEM LEHET KÉRNI]
FanfictionIgen... Az unalom és a különböző storykhoz való ikhlethiány nagy urak, így néha ezzel fogok kikapcsolódni. Legfőképpen x reader dolgok lesznek, de mivel egy shipper vagyok, így párosok is előfordulhatnak *-* (mind yaoi, yuri, vagy egyszerű heteró) H...