Avril Lavigne - Complicated
Bakudeku
Kérte:
LszlAnitaNeblMidoriya Izuku gyorsan megtanulta, hogy az élet Bakugou Katsuki mellett eléggé bonyolult tudott lenni. Persze, tudta, hogy a barátja mindig is lobbanékony, és hirtelen haragú volt, nem ilyesmire számított.
Néha csak azt remélte, hogy mindig kettesben lehetnének, mert akkor Bakugou személyisége teljesen megváltozott.
Mikor mások is voltak körülöttük, munkában, vagy esetleg a barátaikkal voltak, a szőke erőszakos és hangos volt, az a személy, akihez már mindenki hozzászokott.
Viszont mikor csak ketten voltak, minden más volt.
Ha például az autóban voltak, és halkan szólt a zene (pop vagy rock, mert ezek voltak az egyetlen dolgok, amiket mindketten szerettek) Bakugou mindig teljesen nyugodt volt, mintha egy teljesen másik világban lenne. Azon a nagyszerű mély hangján beszélt, amit Midoriya annyira imádott, és sokkal többet is mosolygott.
Ehhez képest, amint kiszálltak a járműből, a vigyor leolvadt az arcáról, a tekintete pedig mintha megfagyott volna.
Gyakorlatilag más emberek előtt teljesen megváltozott.
Minden egyes alkalommal.
Midoriya pedig kezdett ebbe belefáradni.
Bakugou mindent bonyolulttá tett. Olyan volt, mintha Midoriya egyszerre két nagyon különböző emberrel lenne együtt, ez pedig olyan frusztrálttá tette, mint még talán semmi.
A szőke annyira máshogy nőtt fel, mint ő, hogy nem csoda, hogy máshogy viselkedtek.
Midoriya arra volt tanítva, hogy elfogadja, ha valami rosszul sül el, és a saját javára fordítsa, így nem kellett azt a "pajzsot" felvennie, mint a párjának.
Ugyanis Bakugou úgy lett nevelve, hogy mindig a legjobbat hozza, és sose hibázzon. Már tudta, hogy Izuku mellett bármilyen lehet, ő mindig tökéletesnek gondolja, hiszen ha nem így lenne, már régen elváltak volna az útjaik.
Mivel nem tudta, mások mit várnak tőle, vagy mit gondolnak a "legjobb" szóról, csak felvette azt, amit mindig is látott. Agresszió. Úgy nőtt fel, hogy egész életében a kiabálást, és a kemény fegyelmezést kapta, így neki ez lett a normális, az elfogadott, a tökéletes.
***
- Szerinted ez így milyen? - állt meg Midoriya Katsuki előtt, és kicsit meg is perdült, hogy Bakugou megnézhesse az öltözékét.
Egy egyszerű piros inget viselt, könyökig felhajtott ujjakkat, és egy fekete nadrágot. Először a piros sportcipőjét akarta felvenni, de Katsuki szépen szólva lebeszélte róla, így egy lakkcipő volt a lábán.
- Jól nézel ki - mondta Bakugou, ahogy többször is végigfuttatta a tekintetét Midoriya-n.
Katsuki egy sötétzöld inget viselt, de ezen kívül a ruházata teljesen megegyezett Izuku-éval. Midoriya-t eléggé meglepte, amikor felhozta, hogy szerinte így kellene öltözniük, hiszen Bakugou nem az a nagyon elegáns fajta.
Izuku egy kicsit elpirult, és inkább az órájára pillantott, ami azt mutatta, hogy lassan el kellene indulniuk. Erre Katsuki is rájöhetett, mert felkapta a kocsikulcsot, és el is indult, hogy ajtót nyisson a másiknak.
Mikor egy hosszú út után végre kiszálltak az autóból, és az étterem elé léptek, Midoriya mosolyogva nézett fel a kivilágított feliratra. Ők és a barátaik mindig ide jönnek, és lassan megimádták a helyet. Kedves személyzet, jó ételek, és nem túlságosan drága árak. Habár, az utolsó nem lenne baj, mert mindig Todoroki fizet.
YOU ARE READING
BNHA One-shotok [NEM LEHET KÉRNI]
FanfictionIgen... Az unalom és a különböző storykhoz való ikhlethiány nagy urak, így néha ezzel fogok kikapcsolódni. Legfőképpen x reader dolgok lesznek, de mivel egy shipper vagyok, így párosok is előfordulhatnak *-* (mind yaoi, yuri, vagy egyszerű heteró) H...