Největší otázka bude doufám zodpovězena

10 1 0
                                    

Když jsem psala minulou kapitolu, někde v půli mi došlo, že jsem zpropadeně v prdeli. Opravdu. Jsem asexuál, to vím, nedokážu cítit sexuální přitažlivost a sex mi přijde naprosto odpudivý, nechci ho ve svém životě. Už jsem chtěla odpovědět, že jsem biromantik. Ale potom se mě ze srandy zeptal mamčin přítel zeptal, kontext není podstatný, jestli se mi zapalují lýtka. Necítím sexuální přitažlivost...tak jak by mohli? Nebo co je to sexuální přitažlivost? Co cítíte vy "normální"? 

Dokážu se zamilovat, ale jen romanticky. Dokážu vycítit, kdy se pro mě z obyčejnýho přátelství stává něco víc. Ale stále chci tu stejnou podporu a přátelství, co mi dáváte, vy lidi, do kterých jsem zamilovaná nebo jsem byla. Vystačím si se škrabkáním zad a objetím, nepotřebuju pusy a jiný dokazování. Dál se se mnou smějte, dál mi dávejte do života radost a podporu. Omlouvám se, ale já to změnit nemůžu. Sice bych chtěla někdy vyzkoušet, o čem všichni mluví a proč je sex skvělý a bla bla bla, ale když jsem naposledy četla trochu peprnější scénu, málem jsem se zeblila. Takže to asi nebude možný, omlouvám se všem, kdo budou mít tu šanci mě milovat.

Nedokázala jsem poslední větu z minulý kapitoly dokončit, protože jsem se zamyslela nad jedním človíčkem z pridu. Měl jsi na zádech trans vlajku, tak nevím, v jakém rodě se nazýváš. Tak ti říkám človíček. Líbíš se mi človíčku, máš pěknou tvář a všimla jsem si, že i kreslíš. Chci ti poděkovat. Když jsem jela z pridu, musela jsem na tebe stále myslet. Mám to zkoušet? Pamatuje si mě vůbec? Co tedy v tom případě jsem, když se mi na radar dostal i ty? A sice mi můžete tvrdit, že nálepky nejsou důležitý, ale chci si být konečně jistá, že si můžu sama sobě pravdivě odpovědět.

Stále balancuju mezi biromantikem a panromantikem. Ale to asi všichni, co se na scestí bi a pan dostali, co? Ale aspoň je tu odpověď...




Vím, že jsem ty odkazy nahrála špatně, pokusím se vám dát názvy a s Youtube umíte, že? Pokud chcete ty videa vidět.

První: Zucchini - LGBT Short Film, autorkou Mercedes

Druhý: jennaclarek- v seznamech videí má seznam ACE, video 7(Asexuality 101),9(Q&A Asexuality),10(So You Think You Might Be Asexual), které jsem viděla já, zbytek  jsem neviděla, ale určitě doporučuju

Třetí: HeyoDamo- modrovlasý anděl je trochu blázínek, ale já doporučuju toto: COMING OUT AS ASEXUAL, WHAT IS ASEXUAL?, DIFFERENT TYPE OF ASEXUALITY, SEXUAL VS ROMANTIC ATTRACTION.

Samozřejmě, je toho po netě dost a dávám to sem jen proto, že jsem pyšná, že jsem našla zrovna je. To, pokud se na ně mrknete, bude jen bonus.

TaMrcha se loučí. 

PS: Klidně se na téma asexuality rozpovídám víc, jen pokud "publikum" bude chtít.


Někdy to potřebuje ven....Kde žijí příběhy. Začni objevovat