Т/И/Ф: Моля???
DaddyOnelyForYou😁: Ааа... исках да кажа, че не трябваше да ти пиша онези неща по- рано.
Истината е, че ти имам инстаграм профила от преди. Не ме питай кой съм и как съм разбрал, че онези истории в Wattpad са твои. Извинявай ако, съм те разстроил или ядосал от писаното ми до сега! 😕Т/И/Ф: Добре, няма да те питам за това с профила, но за какво шегуване пишеше?
И.... нищо. Така Т/И си остана с чакането. Не получи отговор и това и развали малко настроението. Не знаеше защо но и беше приятно да си пишат. Може би приемаше чатовете им за глътка въздух измежду драмите с Тае. 🤷🏼♀️
Таехьонг някак си усети че Т/И се натъжи след "твоето момче" , не беше кой знае какво но знаеше, че една дума можеше да нарани или натъжи човек за секунди. Жалко, че той беше направил това два пъти с нея.
Остатъкът от деня, Т/И и Тае прекараха в лежене, мислейки си дали ще се престрашат да поговорят за случилото се.
След ден
Тае стана мързеливо от леглото си. Отново беше на училище. Ааах....🙄🙄🙄
Направи си сутрешните процедури и се обляка с черни дънки и малко по- широка тениска на Гучи. Сложи си една тетрадка в раницата, обу се и потегли към училището. Беше по- рано от обикновенното там и за това реши да седне на близката пейка и да изпие едно кафе. По едно време забеляза T/И.
Таехьонг: Уоу! - каза си сам на себе си. Т/И изглеждаше страхотно.
Сутринта Т/И стана много рано. Беше в изненадващо добро настроение. Беше решила, че няма да се мъчи с мисли по Тае или да се затваря в себе си заръди него.
Изми си лицето и зъбите. Включи машатя в контакта и зачака да загрее. През това време извади това което щеше да облича.
...... След около час гласене, тя беше готова.
YOU ARE READING
Мръсна игра
Short Story... - Дай ми телефона! - Какво ще получа? - Нищо. Дай ми го. - При едно уславие... Да ме целунеш. Всичко започна от тук. Какво се случва след това.. почетете, за да разберете... 😉🥰😏❤ 11.06.20- #1 taehyung 💜 24.02.21- #1 bulgarian