28. Készülődés

1K 55 0
                                    

Június 17. -e. Mándy Alex születésnapja. Kirával úgy gondoltuk, hogy meglepetés bulit szervezünk Alexnek. Az ígéret óta 2 és fél hét telhetett el. Mi történt azóta?
A drágalátos barátommal kibékültem, aztán ismért össze vesztem, és ez az óta így is van. Ő azt hiszi, hogy rosszba vagyunk, de ez is a terv része.
Egyébként örömmel jelentem be, hogy 4,0 lett az átlagom, ami nálam már tökéletesnek számít.
Amióta "rosszba" vagyunk, azóta Ali mindig a banda egyik tagjával lóg. Tulajdonképpen ezért is vesztem vele össze, hogy ne csak velem legyen, hanem a haverjaival is.
Vissza térve a szülinapjára: A barátnőmmel nagyjából 2 hete kezdtük el szervezni, és arra a döntésre jutottunk, hogy a barátom házában fogjuk ünnepelni. A szüleitől kértünk kulcsot, na meg meghívtuk őket, és elkezdtük berendezni. Úgy terveztük, hogy a közeli rokonok és családtagok, barátok és haverok lesznek ott. Nem akartunk neki nagy felhajtást szervezni az állapota végett.
A háza, amúgy csodálatos volt. Modern, tágas, világos, és szép.
Vissza térve a bulira: ami megjegyzem, nem is lesz annyira buli, tekintve, hogy itt lesz Ali családjából jópár ember. Na szóval. Az egészet úgy terveztük el, hogy Domos (Dohos) fogja elvinni, és majd azt fogja neki mondani, hogy kéne valami tőle, így majd oda tudja csalni. Na és én hogyan fogok odajutni? A drága Rubin segítségével, akinek van autója - na meg jogsija. Bár így vissza gondolva. Nem is biztos, hogy van. A vezetési stílusából kiindulva...
-Kislány! - csapott meg valaki.
-Hm? - eszméltem fel bambulásomból, és a mellettem álló magas srácra néztem.
-Már mióta szólongatlak! Hol jártál? Na mindegy is. Vidd ezeket ki, és díszítsd fel a házat! - utasított a férfi.
-De nem úgy volt, hogy kint nem díszítünk, hogy ne legyen neki feltűnő? - kérdeztem, felállva a székből.
-Akkor ne díszíts ott. Csak az a lényeg, hogy csinálj már valamit! - nyomta a kezembe a díszeket Láfi.

▪️◾◼️◾▪️

Miután végeztünk, elpakoltuk a felesleges, esetleg kukába való dolgokat, majd mindenki mehetett készülődni, mivel a buli este 8-tól kezdődött.

Örökké a szívedbenOù les histoires vivent. Découvrez maintenant