37. Álom

853 56 1
                                    

Hol vagyok? - erre a gondolatomra nyitottam ki a szemem. Valami nem volt normális. Túlzottan nyugodt voltam, és nagy volt a békesség. Értetlenül néztem körbe és feljegyeztem az agyamban, hogy egy parkban vagyok. Aztán a következő pillanatban egy alak jelent meg, teljesen fehérben. Oda pillantottam, mire a férfi elmosolyodott. Viszonoztam tettét.
-Szia! - lehelte, majd lágy csókot lehelt ajkamra.
-Szia! Hogy kerültünk ide?
-Elmennél boltba? - váltott hirtelen témá.
-Mi? Persze, de előbb válaszolj, légyszi a kérdésemre.
-Elmennél légyszi boltba?
-Igen... Mit hozzak? - kérdeztem és kezdtem rosszul érezni magam.
-Elfogyott a kevenc parfümöm, szóval azt kéne hoznod.
Sokkot kaptam. Ugyan azt kérte. Nemlegesen kezdtem rázni a felejem, mire ugyan azokat a dolgokat mondta, amit akkor tett mielőtt...
De mit keres itt? - kérdeztem magamtól. A következő pillanatban az zökkentett ki, hogy Ali fuldokolni kezdett.
-Alex! Úristen! Hol van a lélegeztető géped?! - tettem a hátára a kezem, ám ekkor újabb sokkot kaptam, mert a kezem egyszerűen keresztül "szántotta" Őt. Eközben a férfi szépen lassan össze esett előttem, és a köhögő roham közben levegő után kapkodott. Nem bírtam megmozdulni. Csak ott álltam és néztem, ahogy a barátom megfullad. Aztán Alex vett egy utolsó lélegzetet, majd elterülve a földön, üveges tekintettel meredt a semmibe. Mándy Alex a szemem láttára fulladt meg.
Sikítva keltem fel. A könnyeim megállíthatatlanul folytak az arcomon, mire apu berontott a szobámba, és megnyugtatón a hátamat kezdte simogatni. De nem tudtam megnyugodni, mert rájöttem, hogy Mándy Alex nem, csak meghalt. Öngyilkos lett. És ez az én hibám volt, mert nem maradtam ott mellette...

Örökké a szívedbenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang