Κεφαλαιο 22

1.8K 134 130
                                    

Θα σου μείνει αξέχαστη αυτή η βόλτα...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τραγούδι: Nick Jonas-Right Now

Ρόζα Pov

Μπήκαμε μέσα στο μαγαζί, παρόλο που είναι πρωί έχει αρκετό κόσμο.

Γύρισα όλο το μαγαζί κρατώντας ακόμη το χέρι του Γιάννη.

"Ρόζα σε παρακαλώ σταματά." είπε λαχανιασμένος.

"Μα γιατί;" ρώτησα κάνοντας δήθεν την χαζή.

Το δήθεν καλύτερα να το βγάλεις.

Την όρεξη σου είχα.

"Έχουμε... Γυρίσει... Το μαγαζί... Τρεις φορές!" είπε ενώ ακόμη λαχάνιαζε.

Αυτό για τότε που είπες πως είμαστε μόνο φίλοι... Κι επειδή με συγκρίνεις με τις άλλες που έχεις φέρι στο εμπορικό.

"Ουψ! Δεν είχα καταλάβει πως σε κούρασα." έκανα έναν δήθεν απολογισμό

"Τώρα όμως θα επανόρθωσω." συνέχισα να περπατάω προς τα δοκιμαστήρια σέρνοντας τον.

Μέσα στις βόλτες μας είχα μαζέψει μερικά ρούχα μαζί μου, κυρίως προκλητικά.

Πήγαμε στα δοκιμαστήρια και τον άφησα να περιμένει ενώ εγώ δοκίμαζα.

Το δεύτερο μέρος της εκδίκησης μόλις άρχισε...

Φόρεσα μια αμάνικη μπλούζα ριγέ που μπροστά είχε ένα φερμουάρ. Από κάτω έβαλα ένα τζιν ψιλόμεσο με σκισίματα στα μπούτια και μερικά κοντά στον απαυτο μου.

Έριξα μια ματιά στον καθρέπτη του δοκιμαστήριου προτού βγω.

Εντάξει Ρόζα, το'χεις!

Βγήκα από το δοκιμαστήριο και τον είδα να κοιτάζει το κινητό του.

Μόλις με αντιλήφθηκε σήκωσε το βλέμμα του και ξαναγύρισε στην οθόνη. Αφού κατάλαβε τι έβλεπε με κοίταξε με γουρλωμένα ματιά.

"Σου αρέσει το σύνολο; Σκέφτομαι να το αγοράσω για το πάρτι." ρώτησα αλλά δεν πήρα απάντηση καθώς είχε μείνει να με κοίτα σαν χάνος.

Πλησίασα και χτύπησα τα δάκτυλα μου λίγο πιο μακριά από την μούρη του κάνοντας τον να ξυπνήσει.

Με κοιτούσε εξονυχιστικά από πάνω μέχρι κάτω.

"Σου πάει αρκετά." είπε και έκανα μια στροφή για να δει και το πίσω μέρος του τζιν.

Όταν γύρισα τα μάτια του ήταν πιο γουρλωμένα από πριν, νόμιζες πως θα βγουν από το κεφάλι του!

We'll Never Be TogetherМесто, где живут истории. Откройте их для себя