4

97 15 0
                                    

A v tomto duchu pokračoval celý večer než sa pred desiatou rozlúčili. Potom sa už stretli až na tréningu. Veselo sa na seba usmiali, že to bolo až divné ostatným členom. Nikdy predtým sa im taký blízky nezdali. V strede hodiny sa im podarilo spolu začať boj. Opäť dobré pohyby na oboch stranách. Až dokým ju Zack nedostal chrbtom k sebe, že ju ako keby objal. Bola to pozícia, z ktorej by sa Rachel s istým vynaloženým úsilím dostala. No Rachel na sekundu zaváhala a prestala bojovať, nechala ho vyhrať, za cenu, že s ním skončí dlhšie v objatí. Potom ju pustil.

„Tak a je to koniec."

„Koniec nie je pokiaľ nie som na zemi a nemôžem sa hýbať." Zack sa usmial.

„Tak teda nabudúce." Tréning skončil, všetci si vymenili gesto pozdravu a išli do svojho sushi podniku. Pri jedle bolo plno vravy, očividne boli všetci pozitívne naladení. Potom odišli neplnotetí domov.

„Čo keby sme si dali saké, keď deti odišli a Rachel sa tam už nepočíta?" Navrhol druhý starší kolega Bill.

„Ako nie zlý nápad, saké som už veľmi dlho nemal. Ty si dáš tiež Ray?"

„Áno rada to okoštujem, ešte som to nemala." Najprv ich bolo 6. Po prvom poháriku odišli dvaja.

„No čo Rachel, chutí ti to?"

„Je to dosť ostré, ale nie zlé Bill."

„Tak potom ešte 4." Bill objednal ďalšiu rundu." Rachel len mierne vzdychla lebo to už cítila. Ďalší pohárik už bude hranica. Keď tak nad tým rozmýšľala tak ešte nikdy nepila žiadny alkohol. Všetci na vôkol boli iba jemne chytení aj keď boli pred ňou 2 kolá.

„Haló? Miláčik, akosi som sa tu zdržal. Áno hneď som doma už idem zavolať taxík.." Druhému staršiemu kolegovi zavolala manželka.

„Počkaj, tak pôjdem aj ja s tebou, budeme to mať lacnejšie. Aj keď nechcem veľmi nechať Toma samého s mojou Rachel."

„Aká TVOJA Rachel, Bill?" Pýtal sa Billa druhý kolega. Rozlúčili sa a odišli na taxík. Zostali sami.

„Počuj Ray. Tvoje meno Rachel Gardner mi prišlo veľmi povedomé a tak som si ho zo zvedavosti vygooglil, aj keď viem, že je to trochu neslušné."

„Ty si ma vygooglil Tom? A na čo si prišiel?"

„No to, že už viem prečo si sirota. Teda, že tvoji rodičia umreli. Ako sa to stalo, kto to urobil? Muselo to byť hrozné."

„Nebolo to hrozné, hrozné bolo, že ich odo mňa potom zobrali, práve keď sme boli šťastní." Rachel už bola dosť pripitá.

„Hmm.. Kto ich zabil Rachel?"

„To čo som spravila, bolo zlé, neskôr som to čítala v biblii.."

„Čo si spravila?" Zack sa zhlboka nadýchol.

„Otec zabil mamu a chcel mňa, tak som ho zastrelila. A spolu aj s mojím šteniatkom sme potom žili ako dokonalá rodina. Prečo ti to musím znovu opakovať Zack?"

„Bože. Ja by som nikdy nedovolil, aby ti ktokoľvek ublížil, nikto, ochránil by som ťa Ray."

„Nie." Rachel pokrútila hlavou.

„Prisahám ti, že áno."

„Kurva neprisahaj Zack, si obyčajný klamár." Rachel nahnevaná vstala na odchod so slzami v očiach a vybehla na ulicu. Zack v rýchlosti položil peniaze na stôl a bežal za ňou.

„Ray, hej, Ray, počkaj, čo sa stalo?" Dobehol ju. „Nezabudni viem kde bývaš."

„Daj mi teraz prosím pokoj." Už plakala.

„Nie nedám, nedám ti nikdy pokoj. Prečo by som mal byť klamár, veď vieš, že ich nenávidím. Alebo s kým si ma to sakra vkuse pletieš??" Rachel si sadla na lavičku a dívala sa na oblohu, kým jej slzy padali cez lícia na lavičku. Práve zapadalo slnko. Predstavovala si akoby to vyzeralo keby tam bolo pred nimi more.

„Vieš potom, čo mi odobrali rodičov. Sa ma ujal istý terapeut Danny. A ten ma dal do istej smrteľnej budovy."

„Smrtiaca budova? Počkaj to bola tá horiaca budova, z ktorej ťa niekto vyniesol?"

„Áno."

„To bol Zack?"

„Áno."

„Podobám sa na neho?"

„Nie nepodobáš..."

„Tak?"

„Keď som sa ocitla v tej budove šla som o poschodie vyššie a tam ma naháňal vrah."

„Preboha, kurva.."

„Bolo tam veľa vrahov, no nikto nebol ako on."

„Bol z nich najhorší? Zack ťa zachránil?"

„Ušla som mu a dostala som sa na druhé poschodie a tam bol iný vrah ten spomínaný Danny."

„Tvoj terapeut?"

„Prišiel ten prvý vrah na toto podlažie a zachránil ma pred Dannym, len už som pre neho nebola zaujímavá."

„Čo?

„Takže áno Zack ma zachránil."

„Počkať, chceš mi povedať, že ten vrah bol Zack, čo ma tak stále oslovuješ?? Prečo ma porovnávaš s ním kurva? A prečo si mi povedala, že som klamár, on bol klamár?"

„So Zackom sme mali prísahu."

„Akú?"

„Že ja mu pomôžem utiecť z budovy."

„A na oplátku ťa nechá žiť? Aké úbohé.."

„Nie. Na oplátku ma potom on zabije."

„Háá čoo? Prečo by si niečo také chcela? Tss a čo s tým mám ja veď ťa chcem chrániť... prečo by si si chcela ublížiť vôbec?"

„.."

„Prečo si mňa nazvala klamárom a Zackom, keď sa na seba vôbec nepodobáme?"

„Nie nepodobáte sa na seba z jednoduchého dôvodu. Pretože ty si Issac Foster, ktoré ho som tak dlho hľadala, Zack."

Sme svoji? Zack..Where stories live. Discover now