3

106 15 0
                                    

„Ajhľa kto je tu, civili?"

„Ó rozkošný párik."

„Alebo je to možno nejaký pedofil."

„Ale ani ja by som sa nedržal späť pri takejto šťabajzne, poď sem cica cicici mňam."

Vyšli pred nich 3 členovia gangu s nožíkmi.

„A títo kokoti majú nože.." Zaklial Zack. Obrana bude pravdepodobne s miernymi zraneniami, možno.

„Ray, drž sa za mnou!"

„Hej Zack, chytaj!" Hodila mu jeho vlastný starý nôž.

„Jej, díky. Drž sa vzadu." Už bol aspoň aj Zack ozbrojený.

Bola to nádhera sledovať ako Zack bojuje. Nikomu z nich vážne neublížil, len boli porozhadzovaní po zemi so zmätenosťou v očiach. Keď v tom prišiel ich štvrtý kolega, ktorý sa vynoril z tieňa a smeroval nožom Zackovi pod temeno hlavy do krku. Tesne pred tým sa ozval výstrel a muž padol na zem.

„Čo? Ray?"

„Ty sviňa!" Veľkou rýchlosťou sa k Rachel rútil jeden muž zo zeme. A už sa stavali aj ostatní bez rešpektu z jej zbrane. Zack chcel zasiahnuť, keď v sekunde padli 3 bezvládne telá na zem.

„Bang."

„Rachel?"

„Áno Zack?

„Ty si mi zachránila život." Prešil k nej pomedzi mŕtvoly a pohladil ju po vlasoch.

„A som Tom, stále."

„Ako povieš."

„Budeme pokračovať?" Naposledy sa pozrel na mŕtvoly, ktoré za sebou zanechali a skúmavo si prezeral Rachel.

„Kde si sa to naučila?"

„Čo?"

„Tak strieľať."

„Mám to len na sebaobranu."

„Ale ako strieľaš, bez jediného zaváhania a bez kúska emócie.. Je to.."

„Aké to je?"

„Je to fascinujúce!" Zack jej venoval ten úžasný typ úsmevu, ktorý jej už raz venoval vo výťahu po Cathyinom poschodí.

„Ty si už niekoho zabila?"

„Ty si už zabil Tom?"

„Nie nikdy som nikoho nezabil."

„Ako si tým môžeš byť istý?"

„Hm?? Ty si mi neodpovedala."

„Pokiaľ si ty nikoho nezabil, tak ani ja."

„Ok. Ale teraz to bolo parádne naozaj.." Došli pred Rachelin dom.

„Hej Ray, veď ty bývaš blízko mňa len sme sem prišli inou cestou než zvyknem chodiť."

„Koľko je vlastne hodín?"

„Neviem, ale určite veľa, peknú chvíľu sme sa zdržali s tými chlapíkmi, ale dneska je 23. júla to viem presne. Hm mala by si sa ponáhľať, aby vaši o teba nemali strach."

„Ja nemám rodičov, žijem sama."

„Naozaj? Prečo?"

„Vyrástla som v sirotinci."

„Hm nerozumiem, ako niekto môže dať dieťa do sirotinca, ale ako si sa potom dostala k domu? Či to bol darček k narodeninám, že keď sme sa o teba nikdy nestarali.."

Sme svoji? Zack..Where stories live. Discover now