60.Gün/Büyük Gün.
Ayna da son kez kendime baktığımda içimde ki heyecanı bastıramıyordum.
Kendimi prenses gibi hissediyordum.
Ama prenses günün sonunda cadıya dönüşecekti.
"Beni yalnız bırakın, lütfen." Başta teyzem ve kayınvalidem olmak üzere herkes odadan çıktı.
Koşar adım büyük pencerenin önüne oturarak beklemeye başladım. Neredeyse gelirdi.
Her şey tamamdı.
Herkes düğündeyken şirket resmi olarak batmış olacaktı. Son günlerde herkes şirketin durumuna ve kaybedilen paralara üzülse de bugün için hepsi buradaydı.
Ama nereden bilebilirlerdi ki? Kendi cenaze törenlerine kendi ayaklarıyla geleceklerini.
Sadece Zayn'in beni buradan çekip alması ve akşam ki uçağımıza yetişmemiz gerekliydi.
Özgürlük, hiç bu kadar yakın olmamıştı.
Benjamin, Lisa, Albarto, Felix, Molly..ve diğer tüm sahtekarlar. Herkes adaletimizden nasibini alacaktı.
Kapı tıktıklandığında kalbim duracak sanmıştım. Gelmişti işte.
Fakat gelen o değildi.
"Size bir çiçek var, Bayan Stevan." Görevli kocaman papatya buketini bırakıp çıktı.
Buketin üstünde ki zarfı aldım.
Zayn Malik.
Bu neydi şimdi?
"Hayatımda gördüğüm en zeki kadınsın, Lexi. İhanete uğradığını çiçekleri gördüğün ilk an anladın."
Ayaklarım geri geri giderken koltuğa düşüverdim.
"Evet , her şey planladığımız gibi. Şirket battı. Tüm hissedarlar ömürlerinin sonuna kadar sürecek borca sahipler artık.
Gelmiyorum, Lexi. Büyük ihtimalle sen bu satırları okurken ben çoktan bu ülkeden ayrılmış olacağım."
Şok içinde kafamı kaldırdım.Her şey anlamsız görünmeye başlamıştı.
"Sana en başından beri yalan söyledim."
Öğreneceklerim için hazır değildim.
"Seninle tanıştığım gün annemin ölümünden altı ay sonraydı. O gün annem tarafından bana yazılmış bir mektup buldum.
Mektupta Benjamin'in, öz babam olmadığını itiraf ediyor üstelik benim üzerimden kara para akladığını ve beni bir gün harcayacağını söylüyordu.
Benjamin Malik'in nasıl yıkılmaz biri olduğunu biliyorsun. Annem yıllarını bu adamla mücadele ederek geçirdi, Lexi fakat başaramadı.
Benden Benjamin'den kurtulmamı ve öz babamı bulmamı istiyordu.
Tek başıma asla yapamazdım.
Ama Tanrı, o gece beni seninle karşılaştırdı."
Beni kullanmıştı. Kullanmıştı. Kullanmıştı!
"Eğer ben bugün orada olsaydım. İkimiz birden ölecektik. Hiç olmadı birimiz olsun kurtulsun öyle değil mi? Sen güçlüsün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Over •Malik
Fanfiction"Biz intikam almadık güzelim.Sisteme baş kaldırdık." Ağustos/2019