!פרק 20!

365 31 2
                                    

״עדן אתה פה?״ הוא שאל ונקש בהצבעותיו מול עיני.
הלב שלי. מקום ריקני. אין לי יכולת להביע מה שאני מרגיש. אני מרגיש כאב.
אני מרגיש חלל ריק.
אני לא מרגיש.
אני מסוחרר.
הלב שלי דופק בחוזקה כזאת. הרוצח של הוריי עומד מולי. מולי.
ההורים שלי.
אחותי!

התחלתי לבכות והוא רק בהה בי, אולי הוא חשב שאני יותר חזק מזה וזה היה נכון אבל כשעמדתי מולו הדמעות פשוט זלגו.
אני חייתי בעצמי שנים! לבד, כל משפחת אומנה שהייתי מגיע אליה (והייתי מגיע להרבה) הייתה נותנת לי את המבט המרחם. אבל אף אחד לא ידע עד כמה עברתי ועד כמה אני חזק נפשית ומנטלית.
ועכשיו? עכשיו אני נשבר מול האדם שאני אמור להראות הכי הרבה חוזק.
נשבר ובוכה את נשמתי לאחר שנים. שנים, שלא בכיתי.
״אני בסדר״ אמרתי והנחתי יד מול פניי ונגבתי את הדמעות במהירות והרמתי את ראשי.
במקום המבט השבור כעס עלה על פניי ועיניי נפגשו עם עיניו. הוא נשען לאחור על הכסא שלו ושילב את ידיו על ברכיו והביט בי.
״האם זה מובן שאתה תציית לכללים?״ הוא שאל ולא עניתי.
״האם זה מובן?״ הוא שאל עוד פעם אך הפעם בקול יותר תקיף, ״כן״ סיננתי.
״יופי עכשיו עוד מעט יקחו אותך לחדר החדש שלך ושתדע שאם מישהו ידע את הסוד הקטן שלנו לילי לא תשאר כאן כדי לשמוע את זה״ הוא אמר ואני פחדתי שיפגע באחותי החדשה ולכן נשבעתי לעצמי לא לספר ולהגן עליה.
בחזרה למציאות-
חיפשתי את לילי במבטי היא אחותי ולא הרשתי לעצמי שמשהו יקרה לה.
לפתע ראיתי אותה בצד הדרך מחפשת משהו או מישהו במבטה ולכן רצתי אליה ואמרתי ״היי! לילי״. היא הסתובבה אליי וחייכה, ״עדן! ראית את ג'וזף?״ היא שאלה, ״למה את מחפשת אותו? הוא מסוכן!״ אמרתי, ״לא הוא לא! לא אכפת לי מה אתם חושבים הוא הציל לי את החיים!״ היא אמרה
״הוא לא! הוא חטף אותך וגרם לך להתאמן עם חבורת ילדים ואיתי למטרה לא נודעת!״ אמרתי והרמתי את קולי.
״לא! הוא הציל לי את החיים! אני יתומה ואם הוא לא היה לוקח אותי תחת חסותו לא היה לי בית עכשיו!״ היא צעקה.
ושם כבר נשברתי, ״לא נכון! הוא רצח את ההורים שלך! שיקר לך כל הזמן הזה!״ קולי הדהד בגשם.
״מ-מה?״ היא לחשה ואז התעשתה על עצמה וצעקה ״לא נכון! אתה משקר!״.
״אני לא! הוא אמר לי בעצמו!״ אמרתי לה,
״ולמה שהוא יגיד לך?!״ היא צעקה,
״את בוטחת בי?״ שאלתי והתקרבתי מנמיך את הקול,
״כן אבל-״
״אז תקשיבי לזה״ אמרתי ״את אחותי והוא רצח את ההורים שלנו״ אמרתי.
״לא!״ היא אמרה וחסמה את אוזנייה, הסתובבה ולא הביטה בי.
״זה נכון!״ אמרתי, ״ואני עוד אוכיח לך!״ צעקתי.

נ.מ טורי
שמעתי את הדלת נפרצת וצעקה חדה של אישה.
״איפה היא?!״ שמעתי קול גבר מהדהד, למרות שהקול היה חלש בגלל שהארון היה סגור זיהיתי את קולו של ג'וזף.
״היא ברחה דרך יציאת החירום!״ אמרה האישה.
צעקה נשמעה וריח של עשן שרוף מילה את אפי וקיוויתי שנלה בסדר ולא נפגעה.
לאחר פרק זמן של שעה יצאתי מהארון והקירות היו מכוסים בעפר. התחלתי לרוץ פחדתי שמשהו רע קרה, התפללתי בכל ליבי שהיא לא נפגעה בגללי, התפללתי לאלים לכל דבר שזז להכל!
נכנסתי למטבח שמצבו היה נורא יותר מכל חדר בדירה.
ולפניי הייתה גופה חצי שרופה. נפלתי על רגליי והסתכלתי יותר מקרוב על הגופה. לא הייתה לה בגדים אבל העור היה שחור והסתיר חלקים לא נעוטים.
הפנים היו מכוסות באפר והעיניים סגורות.
השיער היה בצבע חום וחלקו נשרף.
כן, זאת בוודאות הייתה נלה והיא מתה בגללי. באשמתי.
אז בכיתי עליה. על אישה שלא הקראתי בקושי שעה,
שעזרה לי למרות שלא הכירה אותי,
שנתנה לי מקום מסתור ומחסה,
שחיפתה עליי ובכך הקריבה את עצמה והצילה אותי.
״תודה״ לחשתי וקמתי ממקומי הולכת לחפש את חבריי, אני חושבת עם הם לא מתו עד עכשיו.

נ.מ עדן
הצלחתי לשכנע לבסוף את לילי לבוא איתי ורצנו ברחובות בחיפוש אחר הילדים האחרים שלפתע ראינו ליד כיכר גדולה את נופר ולילה בין הריסות של פסל. לפי המקום אני מניח שהתנהל קרב.
״לילה! נופר!״ צעקתי אל הבנות,
״עדן??״ לילה שאלה והשתעלה, ״הכל בסדר כאן??״ שאלה לילי בפניקה.
״כן.. פשוט ג'וזף..״ נופר אמרה ובנתיים הניחה את ירייה על לילה ורפואה את חבלותיה.
״מישהו עוד צריך ריפוי?״ היא שאלה.
״כן״ אמרתי והראתח לה פצע שקיבלתי בזמן הריצה והיא הניחה את ידיה על המקום הפצוע וריפאה אותי. חייכתי אליה, ידיה היו חמות תחת גופי המזיע ודפיקות ליבי האעיצו. ״תודה״ אמרתי, ״בבקשה״ היא אמרה.
״איפה ג׳ייס?״ שאלה לפתע לילה,
״ג׳ייס? הוא לא איתכן?״ שאלתי,
״צריך למצוא אותו ואת רובין וטורי״ אמרה לילי,
״גם הם?״ שאלתי,
״כן! הם כמונו אולי אנחנו מכירים אותם בזמן קצר אבל אנחנו לא ננטוש אותם.״ לילי אמרה ולילה הוסיפה ״ואנחנו צריכים אותם לתוכנית שלנו״,
״תוכנית? איזה תוכנית?״ שאלתי.

נ.מ כללית
לילה, נופר, לילי ועדן מדברים בכיכר ההרוסה בנתיים טורי בוכה מעל גופה של אישה ורובין נגרר ברחובות מעולף ומלמל דברים. סימון ומנסה להשתיק אותו ולגרור אותו מהר יותר וג׳וזף רץ ברחובות כמשוגע בחיפוש אחר טורי.

~~~
היי אנשימוס! כאן אני ואני סיימתי פרק ווהווווו
טוב אז סיימתי את זה עכשיו באמצע הלילה אבל אני יעלה את זה בבוקר

אז הינה בבוקר!!! יאי
אני מקווה שאהבתם💙 ורק שתדעו לאט לאט אתם מתקרבים לסוף הסיפור וכניראה שהיה ספר 2❤️
אה והעלתי את הפרק הזה למרות שבפרק הקודם היו רק חמש הצבעות אז אני יעלה פרק הבא בחמש גם

מעל כולםWhere stories live. Discover now