אוקי אז יש בנות שהתבלבלו ואממ זאת הייתה הכוונה שלי בסיפור אבל גם כשאמרתי את זה במפורש לא הבינו כי זה היה במעורפל כזה אז אני עושה תקציר של כל הפרקים עד עכשיו. אני גרועה בתקצירים אז שוש.
הסיפור מתרחש בלונג איילנד.
זה התחיל בשיעור הראשון של כיתה יב' ונגמר בתאונת מטוס. קשה להאמין אבל זה היה תהליך קשה וארוך.
קודם היה צריך לדאוג לאנה שהתחילה להידרדר, אבל בשקט.
עד שהצליחו, אמילי -חברה של זאין- הסיתה את זאין נגד אנה וגרמה להכל להחמיר, היא שנאה אותו כל כך שעברה דירה עם חברה הטוב רולנד (תזכרו אותו טוב טוב).
ואז נייל בא לחפש את אחותו הקטנה והמתוקה, אנה, שהשאירו אותה בבית יתומים בלונדון בגלל בעיות כלכליות ורצו שיהיו לה חיים יותר טובים. אך לרוע המזל נייל רצה להכיר את אחותו הקטנה יותר מהכל אבל היא כבר לא הייתה בלונדון ולא עלה בדעתו שהיא תהיה קרובה בכלל ללונג איילנד, אז הוא חיפש יותר מ-3 שנים במלא מקומות עד שמצא את הכתובת. הכתובת של זאין. ומשם אימו של זאין הדריכה אותו עד לביתם החדש של רולנד ואנה.
נייל שלא רצה להיפרד מאחותו דרש שיבוא איתה ללונדון אבל לאנה הייתה דילמה. לפגוש את כל משפחתה האמיתית ולעזוב את הארי ורולנד או להישאר בלונג איילנד ולפספס את ההזדמנות. הארי דחק בה ללכת ללונדון כי בכל זאת מי יודע אם תהיה עוד הזדמנות הרי אביה זקן ואימה מתה אז הסכימה.
בכל התקופה שנשארה בלונדון הארי ביקר אותה למרות שהם נפרדו לפני שהיא טסה. היה לה חבר שהתעלל בה והארי הציל אותה ממנו, הם חזרו ללונג איילנד וחזרו להיות ביחד היא נכנסה למוסד גמילה משום שלא עשתה את זה בלונדון, נייל וחברה שלו נפרדים ואנה טסה לשם כדי לעודד אותו והארי בא אחריה.
הם רבים ונפרדים בגלל ליאם וההיסטוריה שלו עם הארי והארי חוזר הביתה ללונג איילנד (עכשיו תשימו לב טוב טוב).
הארי וזאין עולים על מטוס ללונדון אבל הוא מתרסק, בשדה התעופה היא פוגשת את זאין אבל לא את הארי, קוראים לה כדי שתבוא אליהם, היא נעמדת מול אלונקה שעליה איש שמכוסה בבד לבן. היא מרימה את הבד (זוכרים את רולנד? חבר הילדות שלה? תגידו לו ביי ביי) ורואה את רולנד. היא נכנסת לדיכאון ושוב במוסד גמילה אבל נשארת שם שנה שלמה ואפילו קצת יותר היא לא מדברת יותר. ואז הארי בא אחרי שנייל ראה אותו ואמר לו ללכת לאנה בבית חולים אבל הארי איבד את הזיכרון והיא נשברת מזה. באותו יום היא מגלה שהיא בהיריון ושומרת על מרחק מהארי.
אחרי שנה אנג'ל הקטנה נולדת והארי מתאבל על איבוד הקשר שלו עם אנה אחרי שזאין סיפר לו את כל מה שקרה בינהם מההתחלה ועד הסוף, אנה והארי מתחילים להתקרב ואילו ליאם ואנה מתחילים להתרחק בגלל בן אדם שקוראים לו לואי טומלינסון, עדיין לא כתבתי עליו בשום פרק ובגלל זה אתן לא יודעות מי הוא בשבילם ומה הוא עשה ואיך הוא קשור בכלל אני אסביר הכל אבל כרגע חשוב לי שתבינו הכל כי הפרקים האחרונים יהיו טיפה מסובכים ואני צריכה שתהיו מרוכזות.
יש לכן עוד שאלות?
אה ולגבי אנג'ל והארי. חמודות אנג'ל בחיים לא יכולה להיות הבת של הארי, אנה חשבה שהוא מת ושלא מצאו את הגופה שלו עד לאותו יום שהיא גילתה שהיא בהיריון, שזה היום שהוא ביקר אותה, ועברה שנה מאז שהם נפגשו בפעם האחרונה אז זה לא יכול להיות וגם לאנה יש גומות אז הגומות של אנג'ל מאנה ולא מהארי.
אם יש לכן עוד שאלות שלא עניתי עליהן בתקציר הזה תכתבו בתגובות
YOU ARE READING
first class ✔
Fanfictionאנה ג'קסון שנתיים מסיום הלימודים אבל פתאום מחליטים להחליף להם מחנך הקטע הוא שהמורה החדש לא ממש אוהב את אנה. לפחות זה מה שהוא חשב בהתחלה... ממליצה לקרוא מגיל 14 ומעלה, או לכל מי שכבר לא תמימה