הדבר היחיד הטוב שבלונדון זה השופינג ושאין לימודים. חוץ מזה הכל חרא.
אני מתגעגעת להאזה שלי, לעזאזל אני אפילו מתגעגעת לזאין.
הארי לא מפסיק להתקשר והוא גם ביקר פה כמה פעמים. כבר אמרתי שהוא מושלם?
אבל...כמו שאמרתי, נפרדנו. ועכשיו יש לי חבר חדש. אני לא בטוחה שהוא חבר שלי אפילו הוא מרביץ לי, מאיים עליי, עוקב אחרי. רציתי לפנות לעזרה אבל מסתבר שהוא שם אנשים שיעקבו אחרי בשבילו והם איים עלי עם אקדח וסכין ועם כמה שאני מעדיפה למות בסיטואציה כזאתי כדי לא לסבול, מה הארי יגיד? שאני הבאתי את זה על עצמי וחוץ מזה אני לא רוצה לסכן אותו.
ועכשיו בן (ה"חבר") לוקח אותי לסמטה מפחידה. נראה לי שהפעם הוא יגמור את זה לתמיד אז מהר לקחתי את הפלאפון וחייגתי בשקט למספר הראשון שהיה לי באנשי קשר.
נקודת מבט של הארי:
בדיוק נחתתי מהטיסה, הגעתי ללונדון ואנה התקשרה אלי אבל היה משהו מוזר
"מה אתה הולך לעשות לי עכשיו?"
"סתמי"
פאק. אנה בצרה.
פתחתי את המחשב הנייד שלי ואיתרתי את השיחה, איזה סמטה כלשהי בפינה נידחת בעיר
"לא לא לא תעזוב אותי!!"
אני לא מפגר אני לא אוכל לגבור עליו לבד אולי יש לו סכין או משהו אז התקשרתי למשטרה אבל באמת נראה לכם שאני אבזבז זמן כשאנה בסכנה?
רצתי לשם ואז ראיתי מן אסם כזה מוזר הוא נראה טיפה שרוף בקצוות. הוא מספיק מטומטם אה? בעיטה אחת שלי והבית הזה מתמוטט עליו. ועל אנה.
נכנסתי בשקט בשקט לאסם ושמעתי אותה צועקת
"תרד ממני!!"
בן זונה מזדיין מי הוא חושב שהוא?!
הייתה שם מיטה ואנה הייתה באמצע והוא שכב מעליה, למזלי הם היו עם בגדים תחתונים לפחות.
"היי"
אמרתי בקול נוקשה והוא הסתובב
"הארי!"
היא נשמה לרווחה והוא שם לב לזה וכנראה הבין שהיא התקשרה מבלי ששם לב והוא נתן לה כאפה שהידהדה בכל האסם.
בשלב הזה כבר לא ראיתי בעיניים. תפסתי אותו והפלתי אותו בקלות לרצפה והתחלתי להרביץ לו
"הארי לא!! אתה תהרוג אותו!"
אמממ זאת הייתה התוכנית אנה.
היא רצה אלי ומשכה אותי ממנו
"את בסדר?"
איך שסיימתי את המשפט נוריתי בכתף, הסתובבתי וראיתי את הבן זונה עם אקדח. הוא חורר לי את הכתף!
YOU ARE READING
first class ✔
Fiksi Penggemarאנה ג'קסון שנתיים מסיום הלימודים אבל פתאום מחליטים להחליף להם מחנך הקטע הוא שהמורה החדש לא ממש אוהב את אנה. לפחות זה מה שהוא חשב בהתחלה... ממליצה לקרוא מגיל 14 ומעלה, או לכל מי שכבר לא תמימה