11. Fejezet

1.3K 76 38
                                    

M.
Este miután lefürödtem, be is feküdtem az ágyba, mert ma elég tartalmas napom volt. Betakaróztam és álomba is szenderültem.
Nem tudom mennyi idő telhetett el de már csak annyit éreztem, hogy valaki a derekamnál fogva magához húz. Nyilván tudtam ki az, ezért aludtam is tovább de egyszer csak mégegy dolgot megéreztem. Abban a pillanatban nem tudtam volna sok mindent csinálni, ezért kétszer is kirázott hideg, de utána újra az igazak álmát aludhattam.

Reggel, amikor felkeltem, Adrien még húzta a lőbőrt, ezért gondoltam, nem keltem fel. A mellem lévő kis éjjeliszekrényről levettem a telefonom, hogy megnézzem mennyi az idő.

9:28? Tizenötperc és indulunk a Central Parkba! Gyors eldobtam a telefonom és a karommal Adrien vállát kezdtem rázogatni.

-Adrien, kellj fel, elkésünk.-nem reagált. Mostmár simogattam a vállát és közelebb jöttem.

-Naa Adrieen, álomszuszék-mondtam, de a reakciója nem nagyon változott.

-Na jólvan, akkor ne kellj fel.-mondtam, majd megcsókoltam. Rögtön visszacsókolt, oda bújtam hozzá és hirtelen elkezdett csikizni. Elég csikis vagyok, ezért kitört belőlem a nevetés, de aztán abba hagyta és megint egy kisebb csókcsatába kezdtünk.

-Most meg is sütitek egymást vagy mi?-mondta hirtelen mögülünk egy hang.

-Jézusom Alya, személyi jogsértés.-mondtam-Majdnem a szívembe került.

-Akkor legközelebb zárjátok be az ajtót, Mamlaszok.-nevetett tovább barátnőm.
Én csak pironkodtam, ameddig Adrien már az ajtót csukta, hogy felöltözhessen, így én is az ajtó felé vettem az irányt.

-Akkor én kimegyek, öltözz nyugodtan.-mondtam.

-Nem muszály kimenned.-mondta, miközbe a gatyáját húzta magára.

-Látom, te nem vagy valami szemérmes Cica.-mondtam-És most nézzem végig, hogy felöltözöl?-már nyomtam le volna a kilincset, de elkezdett felém közeledni. Én hátrálni kezdtem és amikor elért az ajtóig, azt kulcsra zárta, majd folytatta a lassú lépkedést. Egyszer csak megindult és elkapott úgy, hogy ne tudjak kiszabadulni.

-Látom te még pizsiben vagy, Bogaram.-nézett le a ruhámra.

-Igen, épp a fürdőbe készültem, átöltözni.-mondtam, miközbe izmos karjai közül próbáltam szökni, pedig tudtam jól, hogy nem fog sikerülni.

-De most nem mész sehova-mondta és egy könnyű mozdulattal levette a pizsamafelsőmet.

Én persze fülig pirultam és testemet, ahogy csak tudtam, az övéhez szorítottam, ezzel takarva magamat. Adrien megfordult és az ágyra ültetett, hogy levehesse a gatyámat is, ami ismételten gyorsan lejött rólam. Gyors végig nézett rajtam, de amikor észrevettem, gyors összehúztam a lábaimat és a kezeimet, ezzel újfent sok mindent eltakarva.

-Hé, ne aggódj! Gyönyörű vagy!-mondta Adrien majd megcsókolt. Sokszor megcsókolt. Aztán, amikor rájöttem mennyi az idő mutatóujjamat az ajkaira illesztettem.

-Még folytatjuk, ígérem.-mondtam és kibújtam alóla.

Felvettem egy magasderekú fekete farmert egy világos rózsaszín croptoppal és egy sportcipővel.
Amikor kijöttünk a szobából, Alyat és Ninot vettük észre.

-Na végre!-mondta Alya és egy óriásit sóhajtott-Már a tanárnő is bejött az egész osztály ránk vár, gyertek már!-nyugtalankodott.

-Oké, oké, megyünk már!-mondtam és kimentünk a lakosztályból.

A lift végén várt az osztály, hogy elindulhassunk, de haragudni szerencsére, nem haragudott meg senki. Csak persze Chloe, akit a tegnapi vacsora se dobott fel valami túlzottan. De őt figyelmen kívül hagyva, mindenki boldogan nézett ránk Adrienel, mint újdonsült pár, ami nagyon jól esett nekem és gyanítom, hogy neki is.

Egymásba KarolvaWhere stories live. Discover now