3 YIL SONRA ~
- AMAN TANRIM!!
Herkes bana bakıyordu. Karşımda oturan yaşlı adam sinirle homurdanarak dişsiz ağazıyla şşt benzeri bir ses çıkardı. Elindeki kitaba geri yönelirken içinden geçirdiği küfürleri duyabiliyordum. Bölgenin en eski kütüphanesindeydim. Yıllardır araştırmalarımın sonucunu kuytu bir kütüphanede bulmuştum. Elimdeki kitabı daha dikkatli incelediğimde zaferin tadını alabiliyordum. Hemen arka rafta hala deli gibi kitap arayan Rosé 'nin yanına koştum. Sarı dalgalı saçları ve ince beli ile kütüphanenin rafına dayanan merdivenin üzerinde yoğun bir şekilde arama yapıyordu.
- ROSÉ BULDUUĞM. KİTAP BURADA
Hızlıca zıplarken elimde de kitabı sallıyordum. Rosé sözlerimi duyduğu an gözleri parlamıştı. Hemen inip bana sarıldı.
- Emin misin? Bu kitap doğru dimi?
Kitabın ilk sayfasını açtıgımda "Geri Getir" yazıyordu. Hemen altında ise kırmızı bir mühür vardı. Kitabı Rosé 'ye doğru çevirdim ve dişlerimi göstererek güldüm. Rosé mühürü gördüğünde artık o da emindi. Elini kalbinin üzerine koyup rahatladığını belli etti.
3 senedir bu kitabı arıyordum. Taehyung öldükten sonra bir yıkım geçirmiştim. Ama sonra yaptığım şeyin yanlış olduğunu fark ettim. Birşeyi cidden istiyorsam onun için çabalamalıydım. Okulun büyücüleri ile görüşmeler yaptım. Bazıları bunun mümkün olmadığını söylerken bazıları umutluydu. Ölen vampirleri geri getirmek için bazı kehanetler vardı. Tabiki bu kehanetlerin yer aldıgı zibil tane kitap vardı. Ama hepsi uydurmadan başka birşey değildi. Okulun büyücülerinden aldığım bilgilere göre kitapın mühürü vardı ve şuanda tuttuğum kitapta da tam olarak o mühürün aynısı bulunuyordu. Başaracağımı biliyordum. Benden mutlusu yoktu şuan. Bir sıfırken etrafımdakileri yutmuştum artık en güçlü bendim. Bu duygunun verdiği özgüvenle depresyonum kısa sürmüştü ve şimdi de başarmıştım. Bu 3 yıl içinde de okulumdan mezun olmuştum ve evet işsizdim. Ama bu benim için bir son değildi. Ben zaten yoktum ki. Şuana kadar... Şimdi herşey daha yeni başlıyordu.
Oy vermeyi unutmayın🖤~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Kiss | kj x pj
FanfictionDudaklarımız buluştu ay ışığında. Gözlerini artık daha yakından görebiliyordum. Kırmızının en güzel tonuydu o. Kalbimdeki kıvılcımı delirten kırmızısı...