İmKaNsIz

62 11 9
                                    

- Bay Cullen ne dedi?

Kafamı telefonumdan kaldırıp karşı yatakta yatan Rosé 'ye doğru baktım. Yine defterine birşeyler çiziyordu. Resim yapmayı çok seviyordu ve bu konuda çok yetenekliydi. Şimdi de saat gece yarısını geçmişti ve güzel bir akşam yemeği muhabbetinden sonra herkes uyumak(!) için yatmıştı.

- Kitabın dilini çözecekmiş bu yüzden kitabı aldı.

Kısaca durumu açıkladığımda Rosé bende olan gözlerini defterine indirerek kafasını salladı.

- Sen ne çiziyorsun?

Yanına sokulduğumda henüz tamamlanmamış bir erkek siması görüyordum.

- Bu da kim?

Kafamı Rosé 'nin gözünün dibine sokarak sorduğumda gülerek geri çekildi. Hala sorgular gözlerle bakıyordum. Hınzır bir kahkaha patlattığımda elleri ile yüzünü kapattı.

- Küçük Rosé 'miz aşık mı olmuyş.

Daha çok gülerek eli ile omzuma vurdu. Ellerini göğsünde birleştirerek.

- Bu imkansız. Merak etme.

Çocuğu tanımıyordum. Ama temiz bir yüzü olduğunu görebiliyordum.

- Adı ne? Belki sana ayarlayabiliriz.

Göz kırptım. Utanarak gülmeye devam etti.

- Chanyeol. Basketbol kursunda tanıştık. Çok tatlı bir çocuk. Ama biz olamayız. Bu imkansız.

Tanımıyordum. Ama yine de merak etmiştim.

- İmkansız diye birşey yoktur Rosé. Bak. Kitabı aramaya başladığımızda bunun imkansız olduğunu söyleyip duruyorduk. Ama bulduk ve olacak. Buna ben inanıyorum. Ve kendi amacım için inançlıyım. Başarmamın yüzdesi ne kadar düsük olsa da ben umut ediyorum. Sende böyle yapmalısın. Hem bi saniye. Neden imkansız olsun. Mükemmel derecede güzel bir kızsın. Erkek olsam ilk seni-

- HEEEYY!!!

Yine omzuma vurmuştu ve gülme krizine girmişti. Bende onun bu tatlı tavırlarına gülüyordum.

- Teşekkür ederim Jennie. Bunca yaşadığın şeylere rağmen hala gülümseyip güçlü kaldığın için. Ve hala etrafına bir güneş gibi ışık tuttuğun için... hayallerimize umut olduğun için...

Bana sarıldı. Gözümden bir yaş düşdüğünde hala gülümsüyordum. Hep böyleydim aslında. İçimde firtınalar koptuğunda bile gülerdim. Hep gülerdim. Hayata karşı gülerdim. Başarısızlıklara karşı gülerdim. Korkularıma karşı gülerdim. Ölüme karşı gülerdim...

- Artık uyu. Kendini çok yoruyorsun. Ve Chanyeol 'u düşüneceğim. Tavsiyelerin için teşekkür ederim.

Gülümsedim. Yatağıma yavaşça uzandım.

- İyi geceler Chaeng.

- İyi geceler Jen.

Oy vermeyi unutmayın🖤~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oy vermeyi unutmayın🖤~

Bloody Kiss | kj x pj Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin