💗 Chapter 11 - First Meet 💗

39 3 0
                                    

                                         ~ Aaron POV ~

Aku mengeluh setelah mendengar namaku di panggil. Aku tak suka bila berada di hospital. Bau ubat, ramai patient, ahh tak suka sangat sangat!

Tiba tiba pintu wadnya di ketuk dari luar. Aduh, siapa pulak yang kacau aku time time ni. Baru je nak mula sesi meluahkan perasaan dalam hati.

Nak tak nak aku menoleh la jugak ke arah doc itu. Wowww.... Satu je aku boleh cakap, cantik. Menepati ciri ciri perempuan yang aku suka. Elegant dan juga seksi.

Boleh la aku jadikan dia koleksi girlfriend girlfriend aku yang dah berlambak tu. Aku boleh jamin dia ni perempuan yang pantang tengok lelaki hensem macam aku, mesti terpikat. Kalau aku goda dia sikit pun, confirm dia serahkan segala galanya untuk aku. Dia bukannya suka sangat dengan perempuan, lepas dia dapat apa yang dia nak boleh pergi mampos la perempuan tu. Apa yang dia nak sangat tu? Of course la body. Perempuan semua sama, mata duitan. Gold Digger!

"Encik Tengku Aaron Fayz Shah?" Soal doc wanita itu.

                       
                                    ~ No One Pove ~

"Yes, I am."

'Boleh tahan handsome... Ish ish, aku kat sini bekerja. Bukan nak menggatal! Tapi tak salahkan kalau nak cuci mata sekejap. Ehekk.' Iman berbicara sendiri dalam hati.

"Saya akan merawat Tengku sekarang, boleh bukan?"

"Of course boleh honey, apa apa untuk you semua boleh." Aaron mahu mulakan misi untuk pancing doc ini. Senyumannya yang manis masih tidak lekang dari bibir. Nak pancing perempuan, of course kena ada senyuman dia. Bagi cair, yang dah cair pun makin bertambah cair. Tak ada sesiapa yang tak cair dengan dia, apatah lagi kalau dia tunjuk lesung pipit dia yang menawan ni.

"My nama is Iman not honey."

Tengku Aaron terdiam, terkelu sendiri.

Tengku Imran Syazwan berdehem kuat, dia yang berada di situ dari awal berpura pura tidak mendengar apa apa. Malu bai bila CEO kena reject depan depan. Kalau pihak wartawan tau, confirm berita hangat di Surat khabar. Kata aku ada awekss konon, padahal dia yang pancing banyak banyak jadikan stok. Tapi apa pun dia tahu, Aaron bukan betul betul nak kan perempuan tu. Just nak uji kaji sikit sama ada perempuan tu murahan ke sebaliknya.

"You will be my honey one day. I can promise that." Kenyitan mata nakal di berikan.

"Thank you but no need. Saya tak layan lelaki macam Tengku." Iman senyum sinis.

"Saya akan jahit luka ni, Tengku boleh tahan sikit kan?"

Tanpa menunggu jawapan dari Aaron, Iman terus melakukan jahitan. Dia mengangkat tangan Aaron dan meletakkan di atas meja secara kasar.

"Ish minah ni, tak terpikat ke dengan aku? Owh, tak apa tak apa. Aku akan pastikan kau tumpas dalan genggaman aku." Aaron bercakap dalan hati.

"Honey, slow la sikit buat tu. Sakit la...." Aaron merengek.

Iman menjeling tajam ke arah Aaron. Mamat ni tak dengar ke pekak? Kalau dah bodo tu tak payah la nak berpura pura jadi bodo lagi. Menyampah tau tak? Aku hempok kepala kau kat besi katil ni kang. Tak pasal pasal dari luka sikit kat lengan boleh masuk icu sebab kritikal.

Dia pun boleh jadi popular sebab masuk berita.'Ceo Tengku Aaron masuk wad icu selepas menggatal dengan doc'.

"Berapa kali saya nak cakap, my name is Iman not honey. Dan lagi satu, saya buat slow slow la ni. Tak kan sakit sikit pun tak boleh tahan. Kalau sakit macam ni pun tak boleh tahan, tak payah jadi lelaki la. Lembik sangat! Stop merengek macam budak kecik!" Iman membidas semula kata kata Aaron. Suara dia mendatar tetapi penuh dengan amaran.

Two Similar Man? ( Slow Update )Where stories live. Discover now