5. Kiedy uznaje cię za przyjaciela

692 19 6
                                    


🍥Naruto🍥
Razem z blondynem po spędzonych razem DWÓCH TYGODNIACH zaprzyjaźniliście się ze sobą. Spędzacie razem dużo czasu głównie na jedzeniu ramen w Ichraku ramen za darmo wymieniając kupony, których jak się okazało Naruto ma całą szafkę jak sam wspomniał.

🌪Sasuke🌪
Do tego chłopaka trudno dotrzeć. Minął MIESIĄC od waszego pierwszego spotkania kiedy Sasuke w końcu cię docenił i zaczął traktować jak przyjaciółkę. Zazwyczaj to on organizuje wam czas. Najczęściej po prostu razem trenujecie lub gracie w karty co rzadko się zdarza.

📖Kakashi📖
Od razu zobaczyłaś w tym facecie potencjał. Jest miły i zawsze opanowany. PO TYGODNIU od waszego spotkania udało ci się nawiązać z nim lepszy kontakt. Razem czytacie i rozmawiacie o książkach. W końcu dowiedziałaś się jaką książkę czyta. I już wiesz czemu wcześniej ci nie powiedział. Mogłaś się jeszcze wstrzymać z przyjaźnią zanim ogarnęłaś, że czyta to tak zwane "Icha Icha", o którym wszyscy mówią: popierdolone gówno.

🔥Itachi🔥
Starszy brat Sasuke to dosłowna jego kopia. Tak samo jak z Sasuke dopiero PO MIESIĄCU udało ci się z nim dogadać. Szczerze nie wiesz co on lubi bo rzadko rozmawiacie ale lubicie czasami po szpiegować ludzi przez okno 😏.

😴Shikamaru😴
Ten chłopak to największy leń jakiego spotkałaś i jakiego znasz do tej pory. Zamiast wykorzystywać czas wolny od misji na spotkaniach ze znajomymi to on woli spać. Czasami masz wrażenie, że łóżko to jego najlepszy przyjaciel. Jednak PO TRZECH DNIACH razem się zgraliście bo i ty lubisz spać.

🐕Kiba🐕
On jak i ty lubicie psy. Często wychodzicie z Akamaru na krótki spacer. PO PIĘCIU DNIACH dogadaliście się. Jedyne o czym rozmawiacie to psy co jest głównym tematem waszej "przyjaźni".

💪Neji💪
Hyuga nigdy nie był problemowy. Tylko czasami jak go wkurzyłaś potrafił nie odzywać się przez tydzień. Ale po upływie TRZECH TYGODNI stał się twoim przyjacielem. Czasem jak macie głupawkę to chowacie się w drzewach i udajecie jaskiniowców ( ͡° ͜ʖ ͡°).

💛Gaara💛
PO JEDNYM DNIU spędzonym z Gaarą możecie mówić na siebie przyjaciele. Pomimo jego charakteru, który często się zmienia lubicie się razem wygłupiać. Waszą a raczej jego ulubioną zabawą jest zakopywanie cię w piasku gdy nie patrzysz ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ale ogólnie fajny chłopak.

Tu kiedyś były preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz