Jak działa "Tiaringan"?

158 4 2
                                    

19:57 28/02/2020

Siema, siema.

Pewnie spotkaliście się tutaj (np. w "OC 1" w opisie) z czymś takim jak "Tiaringan" (10 razy to poprawiałam bo nie umiem pisać xD)

A JA ZAMIERZAM WAM WYTŁUMACZYĆ JAK TO DZIAŁA I CO TO JEST XD!

(Ogln jak będą błędy to wybaczcie ale ja pisze na komputerze i nie umiem xD)

A WIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘC

Definicja:

Tiaringan- Kekkei Genkai (wymyślone przeze mnie) występujące w klanie, z którego pochodzi Isana (jedna z moich OC) czyli - Haruda. Pojawia się ono tak jak w przypadku Sharingana, Byakugana czy Rinnegana - w oczach użytkownika. Przybiera barwę neonowego różu.

Rozgałęzienia:

1. Zwykły Tiaringan.

2. Mangekyou Tiaringan.

Działanie:
(Przepisuje z brudnopisu xD)

Zwykły Tiaringan - Kekkei Genkai występujące w klanie Isany (Haruda). Pozwala widzieć wszystkie ataki przeciwnika zanim ten w ogóle się ruszy. Dzięki niemu można również widzieć punkty czakry i kontrolować jej przepływ lub nawet ją zatrzymać.

Mangekyou Tiaringan - Pozwala kontrolować czakrę oraz ją "zabierać" przeciwnikowi. Wpędza go również w genjutsu, z którego nie da się w żaden sposób wydostać, chyba że użytkownik Tiaringana sam go z niego wyciągnie. Tak jak zwykły rodzaj Tiaringana, przewiduje ataki przeciwnika nim ten zaatakuje.

CHYBA TYLEEEEEEEEE XD

Mam nadzieje, że wszelkie niejasności są rozwikłane.

Opis nie sprawdzony XD

Jeśli jakieś macie pytania co do tego to piszciee :D


20:21

Tu kiedyś były preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz