-1-

7.6K 374 144
                                    

Natasha gece uyuyamamıştı. Wanda'nın gösterdiği şey ile James'i hatırlamıştı. Rüyalarında James'i görüyordu ve bu yüzden uyuyamıyordu.O sırada bir ağlama sesi duydu. Yan odadan geliyordu. Odanın kapısını açtı ve beşikte ki bebeği kucağına aldı. Bebeği sallarken asla onun gibi bir taneye sahip olamayacağını hatırladı. Ama bu bebeğe annelik yapacaktı. Saçlarını öylesine bir topuz yaptı ve Rusça ninni söylemeye başladı.

"Ой люлилюлии….
Налетіли вули
Налетіли вули
та й сіли на лузі
стали думать-гадать
чим дитятко годувать
чи бублечком чи медком
чи солодким молочком.."

Bir diğer sese uyanan kişi olan Wanda da içeri girdi. Wanda Natasha'yı ablası gibi görüyordu. Natasha da onu kız kardeşi gibi. Natasha kucağındaki bebekle odadan çıkınca Wanda da arkasından çıktı.

- Bana da ninni söyler misin Nat?

Natasha ona bakıp gülümsedi. Odasında ki yatağa küçük Frigga'yı yerleştirdi. Wanda da yatağa yatti. Natasha sandalyeye oturdu ve ninni söylemeye devam etti.

Ой люлилюлии….
Налетіли вули
Налетіли вули
та й сіли на лузі
стали думать-гадать
чим дитятко годувать
чи бублечком чи медком
чи солодким молочком
Ой люлилюлии….
Налетіли вули
Налетіли вули
та й сіли на лузі
стали думать-гадать
чим дитятко годувать
чи бублечком чи медком
чи солодким молочком..

O gün üçü de uyuya kaldı. Sabah olduğunda Frigga ağlıyordu. Ama Wanda ve Natasha yorgunluktan duymuyordu. Steve, Tony ve Clint sesin geldiği oda olan Natasha'nın odasına yöneldiler. Odanın kapısını tıklattılar ama kimse ses vermedi. Tek ses Frigga'nın ağlama sesiydi. En sonunda kapı kolunu indirdiler ve içeri girdiler. Gördükleri manzara ise sandalyede uyuya kalmış Nat ve Frigga'ya sarılmış uyuya kalmış Wanda'ydı. Clint Frigga'yı kucağına aldı. Steve Wanda'yı, Tony ise Natasha'yı uyandırdı. Natasha uykulu uykulu konuştu.

- Heimdall sen bizi görüyorsun ya Thor'a şöyle kızı için gelmesi lazım.

O sırada şimşek çaktı. Gür bir ses duyuldu.

- Leydi Natasha beni çağırmış, benim kızım varmış gibi bir şaka yapmış.

- Şaka değil.

- Ne yani küçük bir Asgardlı mı doğdu?

- Yarı Asgardlı, yarı dünyalı...

Diye mırıldandı Natasha.

Frigga ✓ Daughter Of ThorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin