Natasha aldığı haberle ayağa fırladı. Ceketini alelacele giyip hastaneye koşmaya başladı. Kızı iyi miydi?
Hastaneye vardığında sekretere kızını sordu. Ameliyathaneyi gösterince yutkundu ve yaşaran gözleri ile kendini bir sandalyeye attı. En sonunda doktor çıktığında ayağa fırladı durumunu sordu.
- Frigga iyi mi?
- İyi.
Reklamlar!
Reklamlar Son!
- İyi. Anne de bebek de çok iyi. ( Sövmeyin! 😂 )
- Şükürler olsun Frigga'yı görebilir miyim?
- Tabi ama baba nerede?
- Birazdan gelir haber verdim.
Nat içeri girdiğinde yatakta tebessüm ederek yatan Frigga'yı gördü. Saçları sarı gözleri mavi olmuştu.
- Nasılsın?
- İyi...
- Adı?
- Natalia...
Natasha gözlerinin daha da dolduğunu hissetti. Kapının anında açılıp içeri Nate'in dalması ile gülümseyip dışarı çıktı. Dışarıda bekleyen Avengers ve Bucky'i görünce Bucky'e sarıldı.
- Anneanne oldum kıskanın!
- Ne kadar yaşlı olduğunu belirtmenin başka yolları da var.
Natasha Tony'nin şutunu harika bir şekilde karşıladı.
- Benden yaşlı olup dede olamayanlara bak sen!
Natasha'nın attığı topla abuç ( bu kelime nasıl yazılıyordu yav) yiyen Tony şutun direk gol olduğunu fark edip söndü.
Ardından Nat ve Clint sarıldı.
- Dede oldum daha çok gencim.
- Kesin Clin kesin! Ama konuşmayı kesin!
Herkes susunca Nat mırıldandı.
- İşte huzur!
Nate bebeği kucağına aldı. Sanki dünyadaki en narin şey gibi tutuyordu. Frigga ise ona kıkırdayarak bakıyordu. Daha önce kucağına bebek almadığını oldukça belli ediyordu. Nate en sonunda pes edip küçük Natalia'yı Frigga'nın kucağına koydu. Frigga bebeği profesyonelce ( sjjsjsjsj ) tuttu ve Natalia'yı incelemeye başladı. Natalia, Frigga'nın kucağında o kadar küçük kalıyordu ki... Nasıl anlatılır bilmiyorum. Frigga bebeği beşiğine ( veya her neyse ) koyduğunda gözlerini kapattı. Açmasına neden olan şey ise dudaklarında hissettiği baskıydı.
Yine bir Flashback... Sanki son bölümü yıllar önce atmış gibi hissediyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frigga ✓ Daughter Of Thor
ФанфикThor ve Jane'in bir kızı olmuştu. Ama Jane ölünce bebeğe bakmak Avengers'a kalmıştı. #Thor 1.