Medya: Frigga
Frigga kucağındaki 3 yaşındaki kızı ile uyuyan eşinin yanına geldi. SHİELD görevlerinden dolayı oldukça yorgun düşmüştü. Küçük Natalia kollarını babasına doğru uzattığında Frigga kızın kulağına fısıldadı.
- Baba uyuyor tatlım.
- Ya anye ( annesine çeken Natalia ) yütfen babamı uyandıyalım.
Frigga başını iki yana salladı.
- Parka gitmek ister misin?
- Evet! Hadi pağka gideliğm anye.
Frigga kızın üstündekileri değiştirdi ardından Nate'i uyandırmadan evden çıktı. Parka geldiklerinde küçük kız koşarak yaşıtları ile oynamaya başladı. Frigga ise bir banka oturup gözlerini kapadı. Saniyeler sonra gözünü açtığında Natalia yoktu. Korkulu bir sesle bağırdı.
- Natalia! NATALİA!
Sesi gittikçe zayıflaşıyordu. En sonunda dizlerinin bağı çözüldü. Tam düşecekken arkadan bir kol onu kaldırdı. Kafasını çevirdiğinde kucağında Natalia olan Nate'i gördü. Gözlerinde biriken yaşları serbest bırakıp Cooper'a yumruk atarak bağırmaya başladı.
- Adi! Pislik! Ya ben ne kadar korktum sen biliyor musun ha?! Pisliksin Nate! Tam bir pisliksin! Adisin! Malsın! Hemde katıksız mal! Ya ben çok korktum! Natalia'ya bir şey oldu sandım! Kaçırdılar sandım! Ya kalbim acıdı!
Cooper tek kolu ile Frigga'yı sardı.
- Özür dilerim güzelim hadi affet beni ışığım.
- Ya pisliksin ama tatlısın ha.
Frigga gülerek konuşmuştu. Ardından Frigga naz yaparken Cooper kıkırdadı. Natalia da olaylara anlam veremiyordu. Tatlış şey sarı saçlıydı falan djsjjsjsj. Neyse hadi yorum yapın gayri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frigga ✓ Daughter Of Thor
ФанфикThor ve Jane'in bir kızı olmuştu. Ama Jane ölünce bebeğe bakmak Avengers'a kalmıştı. #Thor 1.