14 yaş
Frigga mezuniyet balosu için hazırlanıyordu. Siyah elbisesini giydikten sonra gözlerini mavi yaptı. Saç rengini de sarı yapıp kuaföre gitti. Saçlarını topuz yaptırdı. Annesinin yanına geldiğinde Natasha ona sarıldı. Ardından annesinin kıyafetini inceledi. Siyah kolsuz bir t-shirt ve beyaz İspanyol paça bir pantolon giymişti. Biraz sonra erkekler de geldi. Frigga kıkırdadı. Avengers'tan tek Wanda gelmiyordu. Pepper ve Morgan ile kızlar gecesi yapacaklardı.
Salona gittiklerinde dudağını ısırdı. Balo eşini erkekler gebertirdi. Natasha'nın kulağına düşüncelerini söylediğinde Natasha gülmeye başladı. Bucky tek kaşını kaldırınca tebessüm etti.
- Her kızın olduğu gibi Frigga'nın da bir balo eşi var beyler umarım bunu iyi karşılarsınız.
Thor aniden kaşlarını çattı.
- Ne ne ne?
Loki Thor'a kötü bakışlar attı. Tüm erkekler mızıkçılık yaptı ama Natasha'dan korkularından pek bir şey diyemediler. Herkes dans ederken erkekler göz ucuyla Frigga'ya bakıyor bir taraftan da Tony'nin sarhoş olmamasını sağlamaya çalışıyordu. Bucky ve Natasha dans etmeye başladı.
- Ne çabuk büyüdü...
- Ne çabuk büyüttün...
Ardından çiftin dudakları birleşti. Frigga, David ile dans ediyordu ve Nate kıskançlık krizine girmişti. Lila uslu kız olup abisi ile dans ediyordu. Clint ise en rahat kişi olarak portakallı oralet içiyordu. ( Bu kitabı okumuyor ama Jazal göndermeyi anlar sjsjsjsjsj ya da anlamaz bilemem katze_59 )
Nat ve Bucky tekrar oturduklarında, Frigga da annesinin yanına oturdu.
- Anne artık gidelim mi?
- Tamam.
Natasha cüzdanını eline alıp erkeklere 1 dakika işareti yaptı. İçinden OHA diye bağırıyordu. Gördüğü sarışın kadının yanına gittiğinde sarışın kadının yanında sarışın bir oğlanla oturduğunu gördü.
- Bobbi?
- Nat?
İki kadın sarıldı.
- Senin oğlun mu?
- Haayır! Yeğenim!!! Sen kim için geldin?
- Kızım için.
- Oha Nat, oha ki ne oha. Ne ara çocuk yaptın?
- Öz değil! Tanrı aşkına çocuğum olamayacağını biliyorsun.
- Doğru.
İki kadın kıkırdadı. Natasha, Bobbi'yi bizimkilerin masaya getirdi.
- Çocuklar bu Bobbi. Eski bir arkadaşım.
Bobbi selam verdi ardından Clint ile sarıldılar.
- Uzun zamandır görüşmüyoruz.
- Öyle oldu.
- Bobbi... Bu kızım Frigga.
- Tanıştığıma memnun oldum Frigga.
- Frigga, bence Bobbi'ye Barbara Teyze de.
Bobbi aniden Nat'a döndü.
- Barbara demene gerek yok Bobbi yeterli.
Biraz daha sohbet ettikten sonra merkeze döndüler.
- Barbara teyze tatlı kadınmış.
Yanlarına gelen Clint konuştu.
- Bence Barbara deme. Beni hacamat etmişti.
Natasha ona dil çıkardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frigga ✓ Daughter Of Thor
FanficThor ve Jane'in bir kızı olmuştu. Ama Jane ölünce bebeğe bakmak Avengers'a kalmıştı. #Thor 1.