4 yaş
Frigga karşısındaki Loki amcasına bakıp ufladı.
- Olmuyor amca.
- Yapabilirsin. Sen çok güçlüsün Frigga. Biraz zorla.
Birkaç dakika sonra Frigga'nın yanında başka bir Frigga vardı.
- Gördün mü? Başardın.
- O zaman bir cheeseburger haketti.
Frigga kendisine doğru gelen Tony amcasının kucağına atladı.
- Annem de gelsin.
- O zaman çağırmaya gidelim.
Tony kucağında Frigga ile Natasha'nın odasına gitti. Natasha yatakta kıvrılmış uyuyordu. Frigga annesinin yanına çıkıp omzuna hafifçe vurdu. Natasha uyandı ama gözlerini açmadı. Bir anda gıdıklamaya başladı. Frigga kahkaha atarken. Natasha en sonunda bırakıp Tony'e baktı.
- Cheeseburger yemeye gidiyoruz.
- O zaman çıkında üstümü giyeyim.
Yarım saat sonra üçlü Cheeseburger yiyordu. Natasha saçlarını topuz yapmıştı. Üstünde siyah tayt ve kırmızı "Balet" yazan bir t-shirt giymişti. Frigga da aynı t-shirtten giymişti. Pantolonları da aynıydı. Anne kız izlenimi veriyorlardı. Tony ise mavi bir t-shirt giymişti. Tony bir tane selfie çekti ve Friday'a komut verdi.
- Friday bu fotoğrafı çerçevelettir.
Cheeseburgerler bitince geri merkeze döndüler. Frigga geri Loki ile dersine döndü. Natasha Steveleri aramaya devam etti. Tony de çerçevelettiği fotoğrafı duvara astı. Fotoğrafta Tony ve Natasha yan yanaydı. İkisinin önünde ise Frigga duruyordu... Birkaç saat sonra Thor geldi. Loki ile ders yapan kızına bakıp gülümsedi.
- Asgard Prensesi
Deyip hazır ola geçti.
- Rahat asker.
Frigga babasının yanında şımarmayı kendine hak görüyordu. Ders bitince Frigga kendini yatağa attı ve derin bir uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frigga ✓ Daughter Of Thor
ФанфикThor ve Jane'in bir kızı olmuştu. Ama Jane ölünce bebeğe bakmak Avengers'a kalmıştı. #Thor 1.