- 24 -

1.5K 82 32
                                    

                     Yaş 33

Natalia bugün okula başlıyordu. Frigga kızının elini bıraktı. Sırtındaki çantayı da kızın omzuna taktı. Son kez öptükten sonra kızının sınıfına doğru koşuşunu izledi. Ardından gözlerinde biriken yaşlarına sildi. Arabada bekleyen Nate inip Frigga'nın göz yaşlarını sildi. Ardından karısına sarıldı. Birlikte arabaya bindiler ve Nate onu merkeze bıraktı. Frigga merkeze girdiği anda annesine sarıldı.

- Bak işte sen ilkokula başladığında bende böyle hissetmiştim. Dakikalarca senin sınıfta ne yapacağını hayal etmiştim. Yeni arkadaşlarını hayal etmiştim. Saklambaç oynamanı hayal etmiştim. Hatta karne alışını bile hayal etmiştim. Annelik sadece büyütmek değil tırnağı bile kırılsa kalbinin acıması demek Frigga.  ( Frigga isminin gittikçe Mihriban'a benzediğini düşünmeye başladım. Evet duygusal havayı bozdum. Sjsjjsjs )

- Anne!

Frigga ağlamaya başlamıştı.

- Ağlama güzel kızım ağlama ki bende ağlamayım.

- Sen mükemmel bir annesin.








Okul açılıyor çok mutluyum. Bir sonraki bölüm final ama ben her zamanki benlik yapıp bölümü geç atacağım. Sanırım artık uyumalıyım. ( Ne uyuması dersin 13.30'da başlıyor ve sen okula 5 dakika uzakta oturuyorsun) Parantez içini dinleyip uyumak yerine diğer kurguma yazayım en iyisi 😊😊...

Frigga ✓ Daughter Of ThorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin