-13-

2.2K 142 14
                                    

                 8 yaş devam

Frigga gece annesinin kalbini kırdığı için uyuyamamıştı. Annesi ve Bucky'nin odasına doğru yürürken ne diyeceğini düşünüyordu. Kapının önüne gelince yutkundu ve kapıyı araladı. İkisi de uyuyordu. Sessiz adımlarla yatağa yürüdü. Sessizce yatağın üstüne çıktı. Natasha sağda Bucky solda yatıyordu. Ortaya yattı ve annesine sarıldı. Natasha yavaşça arkasını döndü.

- Frigga?

- Anne ben özür dilerim... Beni affet.

- Kızım ben sana küsmedim ki.

Frigga annesine daha da yapıştı. Onların sesine uyanan Bucky arkasına döndü. Natasha ve Frigga'ya bakıp gülümsedi. Ardından tekrar arkasına dönüp uykuya daldı.

Natasha uyandığında Bucky'de, Frigga'da odada yoktu. Saat 7'ye geliyordu. Bu saatte kimsenin uyanmazdı. 12 Mayıs'ta bir göreve çıkacaktı. Tarihe baktı, 10 Mayıs'tı. Elini, yüzünü yıkadıktan sonra salona ilerledi. Salonda da kimse yoktu. Zeki kadın biraz daha düşündükten sonra bugünün anneler günü olduğunu hatırladı. Ona sürpriz yapacaklardı. Ama zeki kadın onlara kapak çekecek bir şey yapmalıydı. Çantasını alıp dışarı çıkarken. Duyduğu fısıltılarla kıkırdadı.

- Beliniz ağrıyacak çıkın kanepelerin ( başka ne deniyordu bunlara ya ) altından.

Frigga ayağa kalkıp Natasha'nın kucağına atladı.

- Anneler günün kutlu olsun dünyanın en iyi ajan ve annesi.

Kanepenin altından çıkan Tony belini tutarak konuştu.

- Nat'ın anlayacağını bilerek neden saklandık ki?

Frigga bir anda Tony'nin sırtında belirdi ve bu Tony'nin belini daha da çok acıttı.

Natasha Frigga'ya kötü kötü bakınca Frigga, Tony'nin sırtından indi ve tatlı tatlı gülümsedi...

Frigga ✓ Daughter Of ThorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin