Yaş 18
Natasha Romanoff ve Clint Barton merkeze girerken çok endişeli gözüküyordu.
- Clint Avengers'ı çağır. Hemen!
Natasha koltuklardan birine oturdu ardından tüm Avengers geldi.
- Bugün, Clint ile bir göreve çıktık bunu zaten biliyorsunuz. Görevde bir Hydra üssünde bir bir bilim kadını gördük. Bu da zaten normal bir şey. Anormal olan şey ise... O kadın Jane'di.
Thor şaşkınca Nat'a baktı.
- Jane'in öldüğünü söyleyen sendin.
- Evet çünkü bana da öyle dendi.
O sırada bu konuşmaları dinleyen Frigga'nın gözleri yaşarmıştı. Annesi yaşıyordu ama ona annelik yapmamıştı.
- Hafızasının silinmiş olduğunu düşünüyoruz.
Diye devam etti Clint.
Natasha konuştu.
- Hydra'ya sızan bir dostumdan araştırmasını istedim... Jane ölmemiş, Hydra tarafından kullanılmış.
- Yani onu kurtarmalıyız.
Diye soruvari bir cevap verdi Steve.
Frigga kendini annesinin ve Clint amcasının bugün göreve gittiği yere ışınladı. Hemen bir dolabın arkasına saklandı ve fotoğraflardan tanıdığı kadını gördü. Hemen kadının ceketini tuttu ve odasına ışınladı. Kadın bağırmaya çalışıyordu. Ama Frigga'nın eli kadının ağzını kapatmıştı. Güçleri ile kadının beyni ile oynarken yarım saattir onu izleyen Bucky ve Nat'tan habersizdi. Jane'in hafızası yerine geldiğinde kendini yatağa attı.
- Frigga?
- Anne? Ne zamandan beri buradasınız?
- Başından beri.
- Kızdınız mı?
- Hayır ama bunu Avengers'a sen açıklayacaksın.
Frigga, Avengers'ın önüne geçip konuşmaya başladı.
- Been. Bayan Foster'ı kurtardım, hafızasını düzelttim, o şuan baygın ve benim odamda.
Herkes şokla ona bakarken Clint tek takıldığı noktayı dile getirdi.
- Bayan Foster?
- Anne dememi beklemiyorsunuz heralde.
- Ben bekliyordum.
- Benim annem Natasha Romanoff, Clint amca!
Aradan ne kadar süre geçerse geçsin o kadına anne deneyeceğine yemin etti Frigga. Onun annesi Natasha Romanoff'tu...
Yazar notu pardon spoileri: Ama 2. Anne deneyeceğine yemin etmedi. Sjsjsjsj
Olayları karıştırmanın zevki ile sizi yeni kurguma davet ediyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frigga ✓ Daughter Of Thor
FanfictionThor ve Jane'in bir kızı olmuştu. Ama Jane ölünce bebeğe bakmak Avengers'a kalmıştı. #Thor 1.