-10-

2.8K 152 71
                                    

                        7 yaş

Küçük kız elbiselerin arasında koşarken elbiseleri yorumluyordu. En sonunda mavi bir elbisenin önünde durdu. Elbise diz üstü,parlak
mavi, altın sarısı kemerli bir şeydi. Arkasından gelen Darcy halası konuştu.

- Bak bu güzelmiş... Babana bu kemeri çıkarttırır altın kemer taktırırız.

- O zaman bunu alalım sonra kalem almaya gidelim.

- Tamam bücür.

Frigga burnunu kırıştırdı. Darcy gülerken elbisenin parasını ödedi ve kırtasiyeye gittiler. Frigga bir kaç tane kalem seçtikten sonra onunda parasını ödeyip çıktılar.

- Hala annemin evlendiğine inanamıyorum.

- Haklısın Frigga.

- Hala annemin evlendiği kişinin Bucky olduğuna inanamıyorum.

- Şey... Bunda da haklısın Frigga.

- Hala annemin-

- Yeter ya hala da hala ben bezdim kızım ya!

- Pardon Darcy hala biraz abarttım sanırım.

- Hala da deme Teyze de!

İkisi de gülmeye başladı.

İki gün sonra

- Çok güzel oldun anne.

- Sana benzemişimdir.

Wanda, Morgan, Pepper, Frigga ve Carol, ( eklemesem ölürdüm) Natasha'nın yanındaydı.

Hadi bir saat sonra

- Siz Ivan kızı Natasha Romanoff ???? Oğlu Bucky Barnes ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?

- Bilmem... Bir düşüneyim.

- Natalia?

- EVET!

- Siz ???? Oğlu Bucky Barnes, Ivan kızı Natasha Romanoff ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?

- Hmmm.

Natasha'dan tekme yiyen Bucky bağırdı .

- Ha- EVET!

İmzalar atıldıktan sonra dans başladı.

- eğer hayır deseydin seni parçalardım Barnes.

- Parçala da görelim Barnes.

Bir anda aralarında bir kız belirdi.

- Annemle ben dans edeceğim yürü git!

- Kız haklı James. Sen git otur.

- Ne? Ama... Ama onunla ben evlendim.

- Bize ne?

Sonuçta Bucky gitti oturdu Frigga Natasha'nın kucağına çıktı ve dans ettiler. Tarif edemiyorum çünkü edilemeyecek derecede karmaşık.

Günün sonunda herkes çok yorulmuştu. Frigga, Morgan ve Peter çok eğlenmişti. Frigga onlara ana sınıfının nasıl bir yer olduğunu anlatmıştı. Tamam biraz fazla korkutucu anlatmış olabilirdi. Araya Tony amcamın korku hikayelerinden serpmiş te olabilirdi. Ne vardı bunda? Gece Peter ve Morgan uyuyamamıştı sadece başka bir şey yok. Sayesinde Stark ailesinden kimse uyuyamamıştı ve Frigga tüm gece Harry Potter izlemişti. Lily Evans anneme benziyor eğer o annemse annemin bir yerde gözlüklü bir oğlu vardır gibi değişik düşünceleri de olmuştu. Hatta ciddi ciddi üvey kardeş nasıl olur diye hayal kurmuştu. Ama sonra annesinin çocuğu olmayacağı aklına gelmişti. Oradan KGB'ye beddua ve küfürlerini yollamıştı. Uyuduğu zaman saat 9'du ve Frigga filmleri bitiremedim diye annesine trip atmıştı. Neden annesi? O da bilmiyor. Sadece ona atası gelmişti.


İyi geceler. Sabah okuyorsanız iyi günler... Kontrol etmeden atıyorum hatalarım olabilir ama çok uykum geldi...

Frigga ✓ Daughter Of ThorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin