6 ( Ardından - III )

174 52 24
                                    

7Ben senin çukurunda uyurum kadın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

7
Ben senin çukurunda uyurum kadın.

Seni severim yine usul usul, yağmurlarda toprağa karışır bedenim. Seni anarım yine yokluğunda, seni yokluğunda sevdim ve yokluğunda okşadım saçlarını. Yokluğun, bana sevgiyi ve sevmeyi öğretti. Yağmurun yağdığı her yerde seni görür gözlerim. Bak yine yağmur yağmakta ve ruhun yanımda sanki; sarıldım, öptüm, kucakladım, yetmedi kokladım seni, hiç gitmeyecek ve kalacakmışsın gibi. Sokaklarda, caddelerde, sahil boyu yürümek hep iyi geldi ruhuma sanki yürüdükçe bir adım daha yaklaştım sana. Uzun zamanlar oldu dokunamadım sana ama her adımda uzaklardan sana yaklaşmak ve seni hissetmek, ruhuma yaşamdı, su içmek gibiydi bir türlü doyamadığım. Yağmur hep üzerimdeydi bugün, yağmurlardan işittiğim sesler senden bana ulaşan sözcükler gibiydi. Suyun ruhu okşayan, dinlendiren ve duygu dolu bir canlılığı var, insanın içini sevgi ve huzur dolduran.

Kalbim kalbine aşık, kalbinde olmak ister sarmaşık.

Hatırlar mısın seninle uzun uzun konuştuğumuz günleri, ben kelime kelime seni severdim. Her gün akşamı beklerdim, senden bir haber daha almak için. Sen yazdıkça sevgim alevlenirdi ve bir düğüm daha bağlardım sevgin üstüne. Yavaş yavaş büyüyen bir meşe ağacı gibi gür ve büyük olacak derdim bir gün sevgimiz. Gölgesinde çocuklar, serinlik arayanlar ve yağmurdan korunanlara sığınak olacağına inanırdım hep bu sevginin.

Hayatımın en güzel günlerinden biriydin benim için. Bir ikramdın bana verilen bir hazineydi aşkın, şarhoşluğu bitmeyen.

8
Sonbahar sabahı bir yaprak düştü bahçedeki ağaçdan, dışarıda yağmur, gönlüme kar yağıyordu. Bugün kalbim, sonbaharın üzüntülü bakan gözleri gibi hüzünlü ve seni özlüyor Nastenka.

Kalbim korkuyla yoğrulmuş, içimde sevgisiz ve yalnızlık içinde bir özlem var. Sen bu karışıklıktan ve yalnızlıktan kurtulmamda yoldaşımsın. Yavru kuşları okşar gibi sevmekteyim seni itina ile büyütmekte kalbimde. Biliyor musun şiirlerinde, yazılarında bir yer ayırsan bu garip için, kalbini açsan bana, açım sevgiye, gönül almaya. Seni sensizlikte sevmek zor ve sönen ateşi tekrar yakmak sadece benim gibi bir çaresiz olanın umudu olabilir. Çünkü acıtan ateşinin tadını sönünce anladım. Ne olur ben seni unutmanın gafletine yüzümü döndüm ama sen merhamet ve sevginle başımı kaldır, beni terk etme hasretinle.

Toprağa sevdalı yüreğim belki de bu yüzden her şeyi içimde büyütme nedenim. Sonbahar kışa sevdalı, kış ise ilkbahara, bense mevsimleri karıştırmış gibiyim ilkbahar yaz gelmeden sende sonbahar yaprakları koparmakta kalbim. Ama haklıyım seni yazarken ellerim, sonbahar ve kış yağmurlarını kokladı ve acıyı tattı yazan ellerim.

Yağmur kokan kokunu özledim, ıslanırken gözlerim her gün hatıralarını gözledim.

[Duygu, düşünce ve yorumlarınızı paylaşmanız bizleri mutlu edecektir.]

]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bir Kış Yağmuru CümlelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin